Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
freeride beroende
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="a_ahlnas" data-source="post: 321039"><p>utan att veta vems parti jag tar vem som är för att man kan bli beroende, utan o veta vem som är emot, vem som rösta blått för blått och rött för rött så säger jag. Nej. Däremot Data beroende men jag ahr svårt otro att freeride går att bli beroende på..</p><p></p><p>Gränsen finns ju inte då jag redan förklarat varför. Freeride styr inte ens liv. free6 däremot. maaaaaahhhh(rer)</p><p></p><p></p><p>så nej..</p><p></p><p></p><p>Sen jeppe måste jag bara fråga nu när mysteriet är löst. Vad var det du tänkte spränga?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="a_ahlnas, post: 321039"] utan att veta vems parti jag tar vem som är för att man kan bli beroende, utan o veta vem som är emot, vem som rösta blått för blått och rött för rött så säger jag. Nej. Däremot Data beroende men jag ahr svårt otro att freeride går att bli beroende på.. Gränsen finns ju inte då jag redan förklarat varför. Freeride styr inte ens liv. free6 däremot. maaaaaahhhh(rer) så nej.. Sen jeppe måste jag bara fråga nu när mysteriet är löst. Vad var det du tänkte spränga? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
freeride beroende
Tillbaka
Topp