Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
freeride beroende
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Roger_Wallenberg" data-source="post: 321071"><p>Jag blev medlem på denna sida idag men har redan lärt mig grunderna (dock snurrat omkring utan att vara medlem nån vecka, var ju tvungen att se efter så jag inte signade upp för något dåligt). Hursomhelst, endel namn förekommer mer än andra, vissa har fler inlägg än andra och endel verkar fullständigt leva här. Att det förekommer ett beroende är fullt synligt och denna Jeppenator verkar dra många strån till stacket.</p><p></p><p>En väldigt intressant fråga faktiskt, vem är mest beroende?</p><p>Kan någon vänlig själ slänga ihop en 1-10 lista med dom mest beroende freeridesjälarna?</p><p>Finns det någon som klarat sig ur denna kris?</p><p>Har ni beroende problem med jobb, skola eller relationer?</p><p>Vissa verkar ju söka väldigt mycket uppmärksamhet, kanske det är uppmärksamheten som lockar och inte ett beroende för vissa?</p><p></p><p>Roger har gett er frågorna.</p><p>Över till er, damer och herrar</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Roger_Wallenberg, post: 321071"] Jag blev medlem på denna sida idag men har redan lärt mig grunderna (dock snurrat omkring utan att vara medlem nån vecka, var ju tvungen att se efter så jag inte signade upp för något dåligt). Hursomhelst, endel namn förekommer mer än andra, vissa har fler inlägg än andra och endel verkar fullständigt leva här. Att det förekommer ett beroende är fullt synligt och denna Jeppenator verkar dra många strån till stacket. En väldigt intressant fråga faktiskt, vem är mest beroende? Kan någon vänlig själ slänga ihop en 1-10 lista med dom mest beroende freeridesjälarna? Finns det någon som klarat sig ur denna kris? Har ni beroende problem med jobb, skola eller relationer? Vissa verkar ju söka väldigt mycket uppmärksamhet, kanske det är uppmärksamheten som lockar och inte ett beroende för vissa? Roger har gett er frågorna. Över till er, damer och herrar [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
freeride beroende
Tillbaka
Topp