Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Freeride bräda(lång)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Xavier" data-source="post: 812561" data-attributes="member: 64225"><p>Taper ger mer flyt i puder, så är det bara, rocker eller inte. Fast det kommer ju an mycket på vart stansen är och om brädan är directional med mjukare nos. Nu ersätter du ju mycket av att inte ha taper med längd (om du kör 180) och du har ju kvar Gyratorn. Så som du beskriver det tror jag att Skunk Apen nog är dit bästa val. Men Dough har en hel del vana på skunk apen så jag förväntar mig han droppar in här med en utförlig beskrivning, annars PMar du han.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Xavier, post: 812561, member: 64225"] Taper ger mer flyt i puder, så är det bara, rocker eller inte. Fast det kommer ju an mycket på vart stansen är och om brädan är directional med mjukare nos. Nu ersätter du ju mycket av att inte ha taper med längd (om du kör 180) och du har ju kvar Gyratorn. Så som du beskriver det tror jag att Skunk Apen nog är dit bästa val. Men Dough har en hel del vana på skunk apen så jag förväntar mig han droppar in här med en utförlig beskrivning, annars PMar du han. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Freeride bräda(lång)
Tillbaka
Topp