Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
freeride bräda snabb och stabil
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="olanygards" data-source="post: 127058" data-attributes="member: 31812"><p>Jag kan varmt rekommendera Burton Triumph. Den är inte fullt så bred som Baron men lite bredare än Custom. Den är även en aningen smalare bak än framtill, så den lägger sig bättre i lössnön och du behöver inte lika lång bräda för att få samma lyft i snön, plus att du får bättre åkställning. </p><p></p><p>Brädan är även hårdare än Custom under bindningarna men mjukare mellan dem. Detta gör att den är stabil i högre farter, men mjukare i flexet = bättre kontroll.</p><p></p><p>Jag kan även rekommendera Raven (dock lite smal) och T6 (som finns i wide modell) om man vill ha lite snabbare skärning. </p><p></p><p>Den finns massor av bra modeller om man kollar runt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="olanygards, post: 127058, member: 31812"] Jag kan varmt rekommendera Burton Triumph. Den är inte fullt så bred som Baron men lite bredare än Custom. Den är även en aningen smalare bak än framtill, så den lägger sig bättre i lössnön och du behöver inte lika lång bräda för att få samma lyft i snön, plus att du får bättre åkställning. Brädan är även hårdare än Custom under bindningarna men mjukare mellan dem. Detta gör att den är stabil i högre farter, men mjukare i flexet = bättre kontroll. Jag kan även rekommendera Raven (dock lite smal) och T6 (som finns i wide modell) om man vill ha lite snabbare skärning. Den finns massor av bra modeller om man kollar runt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
freeride bräda snabb och stabil
Tillbaka
Topp