Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Freeride brädor - svåra val...
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="GotlandInteIStAnton" data-source="post: 220965" data-attributes="member: 42498"><p>Läs gärna min rescension på Eliminatorn, en mycket skön bräda i pudret med tanke på sin ringa längd.</p><p></p><p>Annars är jag även en förespråkare för riktift långa brädor, själv har jag en rad-air tanker 200. Asgrym på alla sätt och inte alls så svårmanövrerad som man kan tro, så långe du håller dig ute ur skogen vill säga, då finns det bara rakt.</p><p></p><p>Tänk dessutom på att om du ska broppa stort med en såpass stor bräda vill du vara säker på att det är mjukt och fluffigt i landningen, om inte är det som att landa på en lagårdsdörr, den sjunker inte direkt...</p><p></p><p>Om du har vägarna förbi St Anton så är det inga problems att få provåka, de har upp till två meter långa brädor i sitt hyrstall och om du verkar seriös lär du få testa gratis en dag eller två.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="GotlandInteIStAnton, post: 220965, member: 42498"] Läs gärna min rescension på Eliminatorn, en mycket skön bräda i pudret med tanke på sin ringa längd. Annars är jag även en förespråkare för riktift långa brädor, själv har jag en rad-air tanker 200. Asgrym på alla sätt och inte alls så svårmanövrerad som man kan tro, så långe du håller dig ute ur skogen vill säga, då finns det bara rakt. Tänk dessutom på att om du ska broppa stort med en såpass stor bräda vill du vara säker på att det är mjukt och fluffigt i landningen, om inte är det som att landa på en lagårdsdörr, den sjunker inte direkt... Om du har vägarna förbi St Anton så är det inga problems att få provåka, de har upp till två meter långa brädor i sitt hyrstall och om du verkar seriös lär du få testa gratis en dag eller två. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Freeride brädor - svåra val...
Tillbaka
Topp