Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Freeride Dejting?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="user29374" data-source="post: 459278"><p>Jag är en kille som har insett hur svårt det är att hitta en tjej som gillar samma saker som jag gör. Visst många, eller nästan alla tjejer har väl testat "slalom" någon gång i livet men därifrån till toppturer, skogsåkning och lavin, är en bit. FR är en perfekt plats för oss eftersom den samlar alla som gillar det här under ett enda tak. Frågan är bara hur ska man förmedla det? Förmedla sig själv och sitt budskap till att härliga tjejer/killar? Man vill ju inte gärna skriva ett desperat inlägg på 'skibumkompisar'...</p><p></p><p>Några förslag?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="user29374, post: 459278"] Jag är en kille som har insett hur svårt det är att hitta en tjej som gillar samma saker som jag gör. Visst många, eller nästan alla tjejer har väl testat "slalom" någon gång i livet men därifrån till toppturer, skogsåkning och lavin, är en bit. FR är en perfekt plats för oss eftersom den samlar alla som gillar det här under ett enda tak. Frågan är bara hur ska man förmedla det? Förmedla sig själv och sitt budskap till att härliga tjejer/killar? Man vill ju inte gärna skriva ett desperat inlägg på 'skibumkompisar'... Några förslag? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Freeride Dejting?
Tillbaka
Topp