Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Freeride Dejting?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="TellyHelly" data-source="post: 459505" data-attributes="member: 34270"><p>Åk lift med intressanta tjejer. Jag träffade mitt ex i liften i Tänndalen. Vi gjorde säsong i Jackson Hole, Schweizer Mountain, Stryn och Davos tillsammans. </p><p></p><p>Det går väl alltid att "lära upp" någon att tycka om en sport. Jag fick exet att köpa mountainbike och han gav mig större musikintresse. </p><p></p><p></p><p>I Oslo finns det massa föreningar som håller på med friluftsliv. Gå med där.</p><p></p><p>Bli medlem på www.friflyt.no Ta kontakt med folk i Oslo och med passande intressen där. Jag har hittat två killar på friflyt som jag ska cykla med. Friflyt känns mer accepterande, och mer vänligt, än freeride. Det kan vara för att det är mindre eller för att dem tycker det är kul med en svensk tjej i lilla Tynset. Hur som helst har du en fördel att du är tjej och svensk, tror jag.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="TellyHelly, post: 459505, member: 34270"] Åk lift med intressanta tjejer. Jag träffade mitt ex i liften i Tänndalen. Vi gjorde säsong i Jackson Hole, Schweizer Mountain, Stryn och Davos tillsammans. Det går väl alltid att "lära upp" någon att tycka om en sport. Jag fick exet att köpa mountainbike och han gav mig större musikintresse. I Oslo finns det massa föreningar som håller på med friluftsliv. Gå med där. Bli medlem på www.friflyt.no Ta kontakt med folk i Oslo och med passande intressen där. Jag har hittat två killar på friflyt som jag ska cykla med. Friflyt känns mer accepterande, och mer vänligt, än freeride. Det kan vara för att det är mindre eller för att dem tycker det är kul med en svensk tjej i lilla Tynset. Hur som helst har du en fördel att du är tjej och svensk, tror jag. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Freeride Dejting?
Tillbaka
Topp