Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Freeride.se
Freeride.nu (demostration)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="NJohansson" data-source="post: 168477" data-attributes="member: 48533"><p>Jag kan inte annat än att hålla med Dr. Snow till fullo. Mitt medlemsskap på Freeride.se har inte varit särskilt långt, men jag anser mig ändå ha hunnit uppleva både ett par höjdpunkter, samt en hel del nedgångar. Främsta problemet som jag anser finnas på forumet är den dåliga attityden medlemmarna har mot varandra. Det krävs inte mycket för att någon ska bli idiotförklarad eller få ett otrevligt svar på ett befogad fråga.</p><p></p><p>Freeride.se är utan tvekan en superb sida med intressant och bra framfört innehåll och bland medlemmarna finns ett stort kunnande. Detta kunnande tillåts dock sällan lysa igenom utan döljs bakom till exempel de kommentarer herr Snow tog upp i sitt svar. Varför det har blivit på detta sätt är svårt att säga, jag har inget direkt svar. Jag kan accpetera stavfel, särskrivningar och andra grammatiska fel (även om det tar emot) så länge svaret är givande.</p><p></p><p>Att det dyker upp trådar då och då som inte har någon koppling till skidåkning är inget jag har något emot (så länge innehållet inte är stötande på något sätt givetvis). Det ger forumet och sidan mer liv.</p><p></p><p>Vad jag efterfrågar är en bättre attityd och svar som är genomtänkta och ger något (vilket stryker ungefär 97% av alla svar på trådar här på Freeride).</p><p></p><p>Detta är ett forum som kunde varit fantastiskt, låt oss gemensamt ta krafttag för att få det så bra som det förtjänar att vara. Jag tackar för mig.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="NJohansson, post: 168477, member: 48533"] Jag kan inte annat än att hålla med Dr. Snow till fullo. Mitt medlemsskap på Freeride.se har inte varit särskilt långt, men jag anser mig ändå ha hunnit uppleva både ett par höjdpunkter, samt en hel del nedgångar. Främsta problemet som jag anser finnas på forumet är den dåliga attityden medlemmarna har mot varandra. Det krävs inte mycket för att någon ska bli idiotförklarad eller få ett otrevligt svar på ett befogad fråga. Freeride.se är utan tvekan en superb sida med intressant och bra framfört innehåll och bland medlemmarna finns ett stort kunnande. Detta kunnande tillåts dock sällan lysa igenom utan döljs bakom till exempel de kommentarer herr Snow tog upp i sitt svar. Varför det har blivit på detta sätt är svårt att säga, jag har inget direkt svar. Jag kan accpetera stavfel, särskrivningar och andra grammatiska fel (även om det tar emot) så länge svaret är givande. Att det dyker upp trådar då och då som inte har någon koppling till skidåkning är inget jag har något emot (så länge innehållet inte är stötande på något sätt givetvis). Det ger forumet och sidan mer liv. Vad jag efterfrågar är en bättre attityd och svar som är genomtänkta och ger något (vilket stryker ungefär 97% av alla svar på trådar här på Freeride). Detta är ett forum som kunde varit fantastiskt, låt oss gemensamt ta krafttag för att få det så bra som det förtjänar att vara. Jag tackar för mig. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Freeride.se
Freeride.nu (demostration)
Tillbaka
Topp