Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Freeride.se
Freeride.nu (demostration)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="LemmeL" data-source="post: 168484" data-attributes="member: 49567"><p>Som svar ovanför så hyllar jag oxå dr.Snow och hans sätt att visa var skåpet ska stå.</p><p>Jag är lite nyfiken på varför dessa "ghetto"-ungar får sin högst tvivelaktiga inspiration ifrån, och framför allt, varför dessa även tror att dom har någon som helst rätt att kräva att trådar inte låses och - rent personligt önskemål - helst förintas. </p><p></p><p>Vi kanske ska klargöra att detta på något sätt inte är en demokrati.</p><p>Vi har inga rättigheter här. Vi har fått tillstånd. </p><p>Vi får vara på den här sidan bara för att Johan och compani tillåter oss det.</p><p>Johan har i sin tur gett bla dr.Snow rättigheter att moderera forumet vilket jag tycker att han och de andra moderatorerna gör med bravur.</p><p></p><p>Vidare så kanske man kan fråga sig varför det har blivit nånslags innepryl med att vara "ghetto" och väldigt många andra sätt att vara och agera. När jag blev intresserad av skidåkning så var det inte att man skulle se ut på ett visst sätt, ha de bästa sakerna eller göra de ballaste och coolaste tricken.</p><p>Allt handlade om att älska skidåkning och glädjen man fann i den.</p><p></p><p>Cheers.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="LemmeL, post: 168484, member: 49567"] Som svar ovanför så hyllar jag oxå dr.Snow och hans sätt att visa var skåpet ska stå. Jag är lite nyfiken på varför dessa "ghetto"-ungar får sin högst tvivelaktiga inspiration ifrån, och framför allt, varför dessa även tror att dom har någon som helst rätt att kräva att trådar inte låses och - rent personligt önskemål - helst förintas. Vi kanske ska klargöra att detta på något sätt inte är en demokrati. Vi har inga rättigheter här. Vi har fått tillstånd. Vi får vara på den här sidan bara för att Johan och compani tillåter oss det. Johan har i sin tur gett bla dr.Snow rättigheter att moderera forumet vilket jag tycker att han och de andra moderatorerna gör med bravur. Vidare så kanske man kan fråga sig varför det har blivit nånslags innepryl med att vara "ghetto" och väldigt många andra sätt att vara och agera. När jag blev intresserad av skidåkning så var det inte att man skulle se ut på ett visst sätt, ha de bästa sakerna eller göra de ballaste och coolaste tricken. Allt handlade om att älska skidåkning och glädjen man fann i den. Cheers. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Freeride.se
Freeride.nu (demostration)
Tillbaka
Topp