Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Freeride.se
Freeride.nu (demostration)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Dr_Snow" data-source="post: 168727" data-attributes="member: 12536"><p>Detta är den ABSOLUT största anledningen till att många siter och communitys tappar försprånget mot sina likar; de tappar sin inriktning. Om det händer skulle freeride.se lika gärna kunna börja recensera barnvagnar, rapportera från kobingon i Värmland och ge tips om hur man ortonormerar vektorer (nån som läst linjär algebra?).</p><p></p><p>JA! Freeride ska handla om just sånt som har med skid- och brädåkning att göra, det är ju det sidan finns för, eller hur? Visst, vissa saker är kopplade till detta, men så finns ju också forum för sådant, t ex foto, film (bra med ny uppdelning för övrigt) eller mountainbike.</p><p></p><p>Men vad har en film på två personer som står och battlar (rappar) mot varandra (såg den tråden igår tror jag) att göra på freeride.se? Posta den på Lunarstorm, aftonbladets chat, eller varför inte på NS, den siten handlar snart inte om skidåkning längre..? Sån skit, och det är precis vad det är, hör inte hemma på freeride.se.</p><p></p><p>Och till slut, om ni inte tycker om freeride.se:s inriktning, hur vi forumvärdar sköter forumet, eller om ni inte kan hålla er till reglerna som finns, vad gör ni då här? Kanske är det dags att försöka anpassa er till mängden istället för att anpassa världen efter er själva.</p><p></p><p>(PS 1. Och än så länge har ingen kommit med något argument av tyngd som jag tycker är värt att bemöta med ett svar.</p><p>PS 2. Vad har fotot i mitt fotoalbum att göra med detta? Jag är snygg, det vet jag sen tidigare.)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Dr_Snow, post: 168727, member: 12536"] Detta är den ABSOLUT största anledningen till att många siter och communitys tappar försprånget mot sina likar; de tappar sin inriktning. Om det händer skulle freeride.se lika gärna kunna börja recensera barnvagnar, rapportera från kobingon i Värmland och ge tips om hur man ortonormerar vektorer (nån som läst linjär algebra?). JA! Freeride ska handla om just sånt som har med skid- och brädåkning att göra, det är ju det sidan finns för, eller hur? Visst, vissa saker är kopplade till detta, men så finns ju också forum för sådant, t ex foto, film (bra med ny uppdelning för övrigt) eller mountainbike. Men vad har en film på två personer som står och battlar (rappar) mot varandra (såg den tråden igår tror jag) att göra på freeride.se? Posta den på Lunarstorm, aftonbladets chat, eller varför inte på NS, den siten handlar snart inte om skidåkning längre..? Sån skit, och det är precis vad det är, hör inte hemma på freeride.se. Och till slut, om ni inte tycker om freeride.se:s inriktning, hur vi forumvärdar sköter forumet, eller om ni inte kan hålla er till reglerna som finns, vad gör ni då här? Kanske är det dags att försöka anpassa er till mängden istället för att anpassa världen efter er själva. (PS 1. Och än så länge har ingen kommit med något argument av tyngd som jag tycker är värt att bemöta med ett svar. PS 2. Vad har fotot i mitt fotoalbum att göra med detta? Jag är snygg, det vet jag sen tidigare.) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Freeride.se
Freeride.nu (demostration)
Tillbaka
Topp