Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
freeride och knark?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Koppelman" data-source="post: 570059" data-attributes="member: 57206"><p>Nej det är sant. jag vet inte hur det ligger till med alkohol och nikotin men narkotikaklassade preparat klassas som doping enligt wada. kan inte tänka mig att nikotin är otillåtet i många sporter, alkohol är endast otillåtet vid vissa idrotter, andra inte. </p><p></p><p>Vissa narkotikaklassade preparat kan ju faktiskt förbättra ens prestationer, då som exempelvis amfetamin och MDMA.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Koppelman, post: 570059, member: 57206"] Nej det är sant. jag vet inte hur det ligger till med alkohol och nikotin men narkotikaklassade preparat klassas som doping enligt wada. kan inte tänka mig att nikotin är otillåtet i många sporter, alkohol är endast otillåtet vid vissa idrotter, andra inte. Vissa narkotikaklassade preparat kan ju faktiskt förbättra ens prestationer, då som exempelvis amfetamin och MDMA. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
freeride och knark?
Tillbaka
Topp