Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Freeride Reklam
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Tompan14" data-source="post: 926553" data-attributes="member: 74439"><p>Reklamen stör mig inte så mycket faktiskt, även om jag ogillar "rörlig" reklam på internet så är den rätt lugn här, inga annonser som blinkar i brandgult åtminstone. Och som sagt, det kostar en viss summa pengar att driva en sida och de pengarna måste komma från någonstans. Hade Freeride blivit en betaltjänst så hade jag loggat ut för gott.</p><p>Jag hade hellre sett en begränsning i hur många smilies man kan använda i ett inlägg än mindre reklam.</p><p>Så nu tycker jag vi alla tar och klickar på ett par annonser så att Johan får råd att ta sig tiden att lösa problemet med inläggsräknaren vs. visade inlägg i trådarna!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Tompan14, post: 926553, member: 74439"] Reklamen stör mig inte så mycket faktiskt, även om jag ogillar "rörlig" reklam på internet så är den rätt lugn här, inga annonser som blinkar i brandgult åtminstone. Och som sagt, det kostar en viss summa pengar att driva en sida och de pengarna måste komma från någonstans. Hade Freeride blivit en betaltjänst så hade jag loggat ut för gott. Jag hade hellre sett en begränsning i hur många smilies man kan använda i ett inlägg än mindre reklam. Så nu tycker jag vi alla tar och klickar på ett par annonser så att Johan får råd att ta sig tiden att lösa problemet med inläggsräknaren vs. visade inlägg i trådarna! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Freeride Reklam
Tillbaka
Topp