Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Freeride:s Elit (fixad)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ewasx" data-source="post: 224493"><p>Under alla dessa år på freeride (har haft en annan användare förrut men blev bannad) ungefär sedan slutet av 2003 så har jag och säkert många andra uppmärksammat en del personer som bör skrivas in i Freeride:s historia.</p><p></p><p>De är ständigt inloggade, tjatar på allt och alla och gör forum och kommentarer som ingen annan. Jag skulle vilja tacka för underhållande läsning om bla ironi under 2004.</p><p></p><p>Mina damer och herrar, här är enligt mig freeride:s sjukaste och bästa medlemmar:</p><p></p><p><strong>Elit för att han fixade så att alla blev elit</strong></p><p>Ewasx <em>- Lidingöjibber</em></p><p></p><p></p><p><strong>Gammeldagsspråkiga medlemmar</strong></p><p>Glisseur</p><p>Hjalle_S</p><p>Hasse</p><p></p><p><strong>extremt aktiva</strong></p><p>Jeppenator <em>Gesundtemä</em> Fr-Elit fru: Titti540</p><p></p><p><strong>Allas idol</strong></p><p>JWester <em>- armadaskis.com</em></p><p>HotDamnSara <em>- Åre</em></p><p>hharlaut <em>- Gangsta with da grillZ</em></p><p></p><p><strong>Alla vill ha med gamlingarna</strong></p><p>JCM</p><p>Mountainmain</p><p>Hitme</p><p>Ace <em>-51 år</em></p><p></p><p><strong>sköna personer</strong></p><p>thom8</p><p>Huggybear - <em>före detta känd som Fluffsurfarn</em></p><p>Ekdahl</p><p>Nojlas</p><p>JockeSki</p><p>Waster</p><p>L_ee - <em>Åre</em></p><p></p><p><strong>störande bannare samt varnare</strong></p><p>Dr_snow (hehe klagar på allt och alla)</p><p></p><p><strong>Rookie of the year</strong></p><p>drakbabis</p><p></p><p><strong>V.I.F - personer som blivit mogna och lämnat fr</strong></p><p>pizzaaugust</p><p>BigAir</p><p></p><p><strong>Bänkvärmare</strong></p><p>pelle_jons</p><p></p><p><strong>lägg gärna till medlemmar som borde bli sagda!</strong></p><p></p><p></p><p>EDIT: Rösta gärna på den abslout genom tidernas bästa freeride medlem genom att längst ner på ert svar skriva personens användar namn med fetstil.</p><p></p><p>Typ så här:</p><p></p><p>bla bla bla bla bla bla bla bla</p><p></p><p>bla</p><p></p><p><strong>jag röstar på Ewasx</strong></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ewasx, post: 224493"] Under alla dessa år på freeride (har haft en annan användare förrut men blev bannad) ungefär sedan slutet av 2003 så har jag och säkert många andra uppmärksammat en del personer som bör skrivas in i Freeride:s historia. De är ständigt inloggade, tjatar på allt och alla och gör forum och kommentarer som ingen annan. Jag skulle vilja tacka för underhållande läsning om bla ironi under 2004. Mina damer och herrar, här är enligt mig freeride:s sjukaste och bästa medlemmar: [b]Elit för att han fixade så att alla blev elit[/b] Ewasx [i]- Lidingöjibber[/i] [b]Gammeldagsspråkiga medlemmar[/b] Glisseur Hjalle_S Hasse [b]extremt aktiva[/b] Jeppenator [i]Gesundtemä[/i] Fr-Elit fru: Titti540 [b]Allas idol[/b] JWester [i]- armadaskis.com[/i] HotDamnSara [i]- Åre[/i] hharlaut [i]- Gangsta with da grillZ[/i] [b]Alla vill ha med gamlingarna[/b] JCM Mountainmain Hitme Ace [i]-51 år[/i] [b]sköna personer[/b] thom8 Huggybear - [i]före detta känd som Fluffsurfarn[/i] Ekdahl Nojlas JockeSki Waster L_ee - [i]Åre[/i] [b]störande bannare samt varnare[/b] Dr_snow (hehe klagar på allt och alla) [b]Rookie of the year[/b] drakbabis [b]V.I.F - personer som blivit mogna och lämnat fr[/b] pizzaaugust BigAir [b]Bänkvärmare[/b] pelle_jons [b]lägg gärna till medlemmar som borde bli sagda![/b] EDIT: Rösta gärna på den abslout genom tidernas bästa freeride medlem genom att längst ner på ert svar skriva personens användar namn med fetstil. Typ så här: bla bla bla bla bla bla bla bla bla [b]jag röstar på Ewasx[/b] [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Freeride:s Elit (fixad)
Tillbaka
Topp