Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Freeride:s Elit (fixad)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ozthojvel" data-source="post: 224773" data-attributes="member: 56158"><p>Fasiken, jag kommer ihåg den tiden när man knappt fåga skriva i forumet, när man liksom inte hade något att komma med. Tänk om man skulle bli avsnäst av de gamla rävarna?</p><p></p><p>Man förstod inte riktigt hur det fungerade, man fick skapa nya konton för att man inte klarade att logga in på sitt gamla, och man vågade absolut inte fråga om hjälp.</p><p></p><p>Det var på sidans glansdagar, en riktig guldålder när nästan allt man läste i forumet var nödvändigt vetade, man behövde liksom inte lägga sig i, för de kunniga hade talat.</p><p></p><p>Men idag har lite av en ond massa tagit över. Ungdomen är inte längre rädd för att yttra sig på forumet, inte rädda för att framstå som lägre stående människor med inte alltför mycket vetade, de börjar ta över. Som tur är finns det en del av dessa gamla rävar kvar, alla med ett fortfarande brinnande intresse för skidåkning. Detta gör att man då och då hittar guldklimpar i forumet som inte har blivit överskölja av denna fors av intetsägande trådar. Det är dessa klimpar som gör freeride till det de är. Klimpar där genier i skidvetenskap yttrar de mest visa ord.</p><p></p><p>De är dessa klimpar som gör att freeride.se fortfarande pulserar. Att nämna andra människor än dessa i en tråd som dessa är absurt. Att nämna folk utan vetande är för mig absurt. Det är rävarna som regerar, och ni vet vilka ni är...</p><p></p><p>Edit: ovanstående inlägg kom när jag skrev mitt, det är bara att begrunda</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ozthojvel, post: 224773, member: 56158"] Fasiken, jag kommer ihåg den tiden när man knappt fåga skriva i forumet, när man liksom inte hade något att komma med. Tänk om man skulle bli avsnäst av de gamla rävarna? Man förstod inte riktigt hur det fungerade, man fick skapa nya konton för att man inte klarade att logga in på sitt gamla, och man vågade absolut inte fråga om hjälp. Det var på sidans glansdagar, en riktig guldålder när nästan allt man läste i forumet var nödvändigt vetade, man behövde liksom inte lägga sig i, för de kunniga hade talat. Men idag har lite av en ond massa tagit över. Ungdomen är inte längre rädd för att yttra sig på forumet, inte rädda för att framstå som lägre stående människor med inte alltför mycket vetade, de börjar ta över. Som tur är finns det en del av dessa gamla rävar kvar, alla med ett fortfarande brinnande intresse för skidåkning. Detta gör att man då och då hittar guldklimpar i forumet som inte har blivit överskölja av denna fors av intetsägande trådar. Det är dessa klimpar som gör freeride till det de är. Klimpar där genier i skidvetenskap yttrar de mest visa ord. De är dessa klimpar som gör att freeride.se fortfarande pulserar. Att nämna andra människor än dessa i en tråd som dessa är absurt. Att nämna folk utan vetande är för mig absurt. Det är rävarna som regerar, och ni vet vilka ni är... Edit: ovanstående inlägg kom när jag skrev mitt, det är bara att begrunda [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Freeride:s Elit (fixad)
Tillbaka
Topp