Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Freeride:s Elit (fixad)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="BigAir" data-source="post: 225339"><p>Måste säga att jag haft ganska så roligt år denna tråd ikv. Tack trådskaparen Ewasx som startade den.</p><p>ekdahl, du får allt lägga benen på ryggen och kurra härifrån innan Johan kommer och ger dig double-bann!</p><p></p><p>Jag hade gärna lagt min röst på Hasse eller JockeSki även fast jag tycker dom är lite sådär lagom dryga ibland men tyvärr har dom enligt mig först nu kommit fram ordentligt här i freerideforumvärlden. Nojlas har ju varit ett namn som flytit omkring ganska länge, men han är nästan så självklar redan så tänker inte rösta på han heller.</p><p>Jeppenator, du kommer in med språngmarsch här och kammar in röster, din stil är grym mannen men du är alldeles för rookie du med.</p><p>Så, vem tusan ska jag lägga min röst på då? Vi får vänta och se!</p><p></p><p>Men, alla andra som har eran röst klar kan ju droppa den nu MEN lägger ni en röst ska ni ha motivering!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="BigAir, post: 225339"] Måste säga att jag haft ganska så roligt år denna tråd ikv. Tack trådskaparen Ewasx som startade den. ekdahl, du får allt lägga benen på ryggen och kurra härifrån innan Johan kommer och ger dig double-bann! Jag hade gärna lagt min röst på Hasse eller JockeSki även fast jag tycker dom är lite sådär lagom dryga ibland men tyvärr har dom enligt mig först nu kommit fram ordentligt här i freerideforumvärlden. Nojlas har ju varit ett namn som flytit omkring ganska länge, men han är nästan så självklar redan så tänker inte rösta på han heller. Jeppenator, du kommer in med språngmarsch här och kammar in röster, din stil är grym mannen men du är alldeles för rookie du med. Så, vem tusan ska jag lägga min röst på då? Vi får vänta och se! Men, alla andra som har eran röst klar kan ju droppa den nu MEN lägger ni en röst ska ni ha motivering! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Freeride:s Elit (fixad)
Tillbaka
Topp