Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Freeride:s Elit (fixad)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Carled" data-source="post: 225432" data-attributes="member: 46762"><p>Vitryss? Vem tar du mig för?! Jag har smakat det en gång, och det var en gång för mycket! Man skall aldrig blanda sprit och mjölk, spriten blir ju rent förstörd! </p><p></p><p>En riktig friåkare dricker 4 olika (ibland samtidigt) drycker:</p><p>1. Öl, rent eller utblandat, välj själv.</p><p>2. Jäger.</p><p>3. Fernet.</p><p>4. freeride-klassikern ginåvodka blandat 70/70. Tips på recept är: häll 2 delar gin i munnen, svälj, häll två delar vodka i munnen, svälj, klappa/smek dig på magen så att de blandas till bra konsistens...</p><p></p><p>BTW, man fyller ju år imorgon så då blir det Jäger för hela slanten... Jag skall nog ta och tvinga folk att dricka Jäger... Jo, så får det bli!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Carled, post: 225432, member: 46762"] Vitryss? Vem tar du mig för?! Jag har smakat det en gång, och det var en gång för mycket! Man skall aldrig blanda sprit och mjölk, spriten blir ju rent förstörd! En riktig friåkare dricker 4 olika (ibland samtidigt) drycker: 1. Öl, rent eller utblandat, välj själv. 2. Jäger. 3. Fernet. 4. freeride-klassikern ginåvodka blandat 70/70. Tips på recept är: häll 2 delar gin i munnen, svälj, häll två delar vodka i munnen, svälj, klappa/smek dig på magen så att de blandas till bra konsistens... BTW, man fyller ju år imorgon så då blir det Jäger för hela slanten... Jag skall nog ta och tvinga folk att dricka Jäger... Jo, så får det bli! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Freeride:s Elit (fixad)
Tillbaka
Topp