Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Freeride:s Elit (fixad)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Nenne" data-source="post: 225771" data-attributes="member: 36867"><p>Jag tycker det här är väldigt svårt. De flesta på listan förtjänar en röst. Men det uppstår komplikationer. När är röstningen avslutad? Är detta en regelriktig votering, och om så, vem är oberoende rösträknare? Ska man rösta blankt med motiveringen "Min röst gör ändå ingen skillnad" Eller med "Alla är lika bra och jag vill inte göra någon ledsen" Eller ska man rösta på <strong>JCM</strong> ändå? Kluven. Får vinnaren någon form av makt stöttad av författningen på Freeride och kan på så sätt förbättra välfärden på denna portal? Och om så, kommer densamme att genomföra alla sina vallöften, eller är det bara s.k. valfläsk?</p><p>Kluven. Trött. Varför existerar torsdagsmorgnar?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nenne, post: 225771, member: 36867"] Jag tycker det här är väldigt svårt. De flesta på listan förtjänar en röst. Men det uppstår komplikationer. När är röstningen avslutad? Är detta en regelriktig votering, och om så, vem är oberoende rösträknare? Ska man rösta blankt med motiveringen "Min röst gör ändå ingen skillnad" Eller med "Alla är lika bra och jag vill inte göra någon ledsen" Eller ska man rösta på [b]JCM[/b] ändå? Kluven. Får vinnaren någon form av makt stöttad av författningen på Freeride och kan på så sätt förbättra välfärden på denna portal? Och om så, kommer densamme att genomföra alla sina vallöften, eller är det bara s.k. valfläsk? Kluven. Trött. Varför existerar torsdagsmorgnar? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Freeride:s Elit (fixad)
Tillbaka
Topp