Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Freeride:s Elit (fixad)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Glisseur" data-source="post: 225867" data-attributes="member: 13861"><p>Tack Leder för att du uppmärksammade mig och väckte mig ur min jobbrelaterade koma. Min röst på Carled är härmed struken, vette fasen om han inte hamnar på minuspoäng till och med! Strrrrrrrrrike, out!</p><p></p><p>Dagens ungdom har totalt tappat koncepten. Den ENDA gången maltabserad dryck kan tillåtas på ett äkta brantåkarhak är i stövelform. Men då med Absinthe istället för Jäger. Och givetvis är mixen då den korrekta, dvs ett shotsglas med öl sänks ner i stöveln...</p><p></p><p>När vi ändå är inne på äkta brantåkardricka skulle jag därför vilja omplacera min röst till <strong>kung_mange</strong>. Efter en helkväll på den legendariska Cantinan i Gränsen följt av en eftersläckning på Grönan medelst Absinthe (serverad av undertecknad i stora glas och mängder) sågs han sedan släpas hem till Barracken av två storvuxna karlar. DET är ÄKTA brantåkarfasoner!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Glisseur, post: 225867, member: 13861"] Tack Leder för att du uppmärksammade mig och väckte mig ur min jobbrelaterade koma. Min röst på Carled är härmed struken, vette fasen om han inte hamnar på minuspoäng till och med! Strrrrrrrrrike, out! Dagens ungdom har totalt tappat koncepten. Den ENDA gången maltabserad dryck kan tillåtas på ett äkta brantåkarhak är i stövelform. Men då med Absinthe istället för Jäger. Och givetvis är mixen då den korrekta, dvs ett shotsglas med öl sänks ner i stöveln... När vi ändå är inne på äkta brantåkardricka skulle jag därför vilja omplacera min röst till [b]kung_mange[/b]. Efter en helkväll på den legendariska Cantinan i Gränsen följt av en eftersläckning på Grönan medelst Absinthe (serverad av undertecknad i stora glas och mängder) sågs han sedan släpas hem till Barracken av två storvuxna karlar. DET är ÄKTA brantåkarfasoner! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Freeride:s Elit (fixad)
Tillbaka
Topp