Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Freeride.se
Freeride.se + wikipediafunktion = sant?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jibberisch" data-source="post: 1053523" data-attributes="member: 45951"><p>Vet inte om jag orkar peka på något exempel. Av erfarenhet brukar det inte riktigt ge någon effekt.</p><p></p><p>Det är ju inte rörigt därför att forumet modereras? Du kan ju inte sitta i ett växthus och säga att - "Fan här är det ju inget ogräs!" när det finns trädgårdsmästare i farten? Den logiken var det konstigaste jag skådat på länge.</p><p></p><p>Jag stör mig inte nämnvärt på någon rörighet, men jag stör mig inte på moderatorerna heller. Fan, jag kanske har hittat en sak jag inte stör mig på. Stort.</p><p></p><p>Ha! Inga problem, men innan vi ger oss av utför vill jag veta att du inte kommer skylla på snön, dina pjäxor, för liten jacka, fel jacka, köra på några pensionärer eller ringa helikopterräddningen. Då gills det fan inte, då kommer jag ta dina superkrafter.</p><p></p><p>Det kommer jag i och för sig göra ändå. Du kommer inte ha en chans. <strong>JAG ÄR DEN BÄSTA SKIDÅKAREN PÅ FREERIDE!!!!1</strong></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jibberisch, post: 1053523, member: 45951"] Vet inte om jag orkar peka på något exempel. Av erfarenhet brukar det inte riktigt ge någon effekt. Det är ju inte rörigt därför att forumet modereras? Du kan ju inte sitta i ett växthus och säga att - "Fan här är det ju inget ogräs!" när det finns trädgårdsmästare i farten? Den logiken var det konstigaste jag skådat på länge. Jag stör mig inte nämnvärt på någon rörighet, men jag stör mig inte på moderatorerna heller. Fan, jag kanske har hittat en sak jag inte stör mig på. Stort. Ha! Inga problem, men innan vi ger oss av utför vill jag veta att du inte kommer skylla på snön, dina pjäxor, för liten jacka, fel jacka, köra på några pensionärer eller ringa helikopterräddningen. Då gills det fan inte, då kommer jag ta dina superkrafter. Det kommer jag i och för sig göra ändå. Du kommer inte ha en chans. [b]JAG ÄR DEN BÄSTA SKIDÅKAREN PÅ FREERIDE!!!!1[/b] [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Freeride.se
Freeride.se + wikipediafunktion = sant?
Tillbaka
Topp