Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Freeride.se
Freeride.se + wikipediafunktion = sant?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jibberisch" data-source="post: 945220" data-attributes="member: 45951"><p>Tompan14;</p><p></p><p>Jo alltså, du har rätt i det avseendet att det hela hänger på antalet användare. Det är ju grunden för en wiki. Hur man skulle bygga upp någon sorts "regelverk" kring detta vet jag inte. Men jag tror att man kanske borde begränsa sig en smula, möjligen i rättigheter att starta en "artikel". </p><p></p><p>Balansen att förebygga idioti/spam/troll gentemot att få snurr på kunskapsdelning/säkerställandet av fakta. Det kan nog vara den hårdaste nöten att knäcka kring en möjlig freeride-wiki.</p><p></p><p>All out war och sedan löser det sig om intresse finns att underhålla det, skulle kunna vara ett angreppssätt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jibberisch, post: 945220, member: 45951"] Tompan14; Jo alltså, du har rätt i det avseendet att det hela hänger på antalet användare. Det är ju grunden för en wiki. Hur man skulle bygga upp någon sorts "regelverk" kring detta vet jag inte. Men jag tror att man kanske borde begränsa sig en smula, möjligen i rättigheter att starta en "artikel". Balansen att förebygga idioti/spam/troll gentemot att få snurr på kunskapsdelning/säkerställandet av fakta. Det kan nog vara den hårdaste nöten att knäcka kring en möjlig freeride-wiki. All out war och sedan löser det sig om intresse finns att underhålla det, skulle kunna vara ett angreppssätt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Freeride.se
Freeride.se + wikipediafunktion = sant?
Tillbaka
Topp