Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Freeride stance
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="PocaPuder" data-source="post: 611669" data-attributes="member: 84433"><p>Jag kör som följer: bredd 50 cm, setback 5 cm (den som är på brädan), vinklar 45/33. Sen har jag en platta som vinklar bakfoten lite framåt.</p><p></p><p>Jag kör med mina vinklar för jag tycker det är lättare att åka fort och få rena skär (+ snyggare stil, kolla gamla Craig Kelly-videor får du se) med lite större vinklar. (Det finns väl en anledning till att raceåkare kör med kraftiga vinklar.) </p><p>Jag vrider hela kroppen lite framåt när jag åker. Knäna ska gå ihop i svängarna, det är omöjligt med för bred stance, därav mina 50 cm.</p><p></p><p>Bred stance och små vinklar/duckstance är enligt mig bara till för park/jibb.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PocaPuder, post: 611669, member: 84433"] Jag kör som följer: bredd 50 cm, setback 5 cm (den som är på brädan), vinklar 45/33. Sen har jag en platta som vinklar bakfoten lite framåt. Jag kör med mina vinklar för jag tycker det är lättare att åka fort och få rena skär (+ snyggare stil, kolla gamla Craig Kelly-videor får du se) med lite större vinklar. (Det finns väl en anledning till att raceåkare kör med kraftiga vinklar.) Jag vrider hela kroppen lite framåt när jag åker. Knäna ska gå ihop i svängarna, det är omöjligt med för bred stance, därav mina 50 cm. Bred stance och små vinklar/duckstance är enligt mig bara till för park/jibb. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Freeride stance
Tillbaka
Topp