Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Freeride stance
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jocke_p" data-source="post: 611727" data-attributes="member: 91876"><p>Här finns allt du behöver veta! Och kanske lite till! Läs och lär!</p><p><a href="http://legacy.cs.uu.nl/daan/snow/stance.html" target="_blank">http://legacy.cs.uu.nl/daan/snow/stance.html</a></p><p></p><p>Labbade själv en massa förra vintern och hittade min stance! Efter 13år på bräda!!! </p><p>Vrid och flytta lite i taget, och bara en fot i taget så att du känner om det blir bättre eller sämre!</p><p>Dokumentera med datum, bilder och mått på inställningar så att du kan hitta tillbaka. Är även bra att ha om man lämnar bort brädan på vallning och någon monterar av bindningarna.</p><p></p><p>Gjorde ett word dokument som jag själv använde för att spara inställningarna.</p><p></p><p>Detta passade mig bäst! Och då är det fart och naturliga hopp i pisten, samt skärande sväng som gäller! Åka fake går men är lite trixigt då jag inte står mitt på brädan, men varför vill man det?</p><p><a href="https://www.freeride.se/member/photo.php?id=91807" target="_blank"><img src="https://www.freeride.se/img/photo/normal/c5e7100d92d563b8d7ee80df8521f1fe.jpg" alt="" class="fr-fic fr-dii fr-draggable " data-size="" style="" /></a></p><p></p><p>Tom mall! (Kan fixa den som en ren pdf, men har ingen stans att ladda upp den! Hjälp?)</p><p><a href="https://www.freeride.se/member/photo.php?id=91808" target="_blank"><img src="https://www.freeride.se/img/photo/normal/dfcee034e0f8fa6ecbb675680f942b5e.jpg" alt="" class="fr-fic fr-dii fr-draggable " data-size="" style="" /></a></p><p></p><p>Stort lycka till!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jocke_p, post: 611727, member: 91876"] Här finns allt du behöver veta! Och kanske lite till! Läs och lär! [url=http://legacy.cs.uu.nl/daan/snow/stance.html][/url] Labbade själv en massa förra vintern och hittade min stance! Efter 13år på bräda!!! Vrid och flytta lite i taget, och bara en fot i taget så att du känner om det blir bättre eller sämre! Dokumentera med datum, bilder och mått på inställningar så att du kan hitta tillbaka. Är även bra att ha om man lämnar bort brädan på vallning och någon monterar av bindningarna. Gjorde ett word dokument som jag själv använde för att spara inställningarna. Detta passade mig bäst! Och då är det fart och naturliga hopp i pisten, samt skärande sväng som gäller! Åka fake går men är lite trixigt då jag inte står mitt på brädan, men varför vill man det? [url=https://www.freeride.se/member/photo.php?id=91807][img]https://www.freeride.se/img/photo/normal/c5e7100d92d563b8d7ee80df8521f1fe.jpg[/img][/url] Tom mall! (Kan fixa den som en ren pdf, men har ingen stans att ladda upp den! Hjälp?) [url=https://www.freeride.se/member/photo.php?id=91808][img]https://www.freeride.se/img/photo/normal/dfcee034e0f8fa6ecbb675680f942b5e.jpg[/img][/url] Stort lycka till! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Freeride stance
Tillbaka
Topp