Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Freeride stance
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Superpark" data-source="post: 613408" data-attributes="member: 68210"><p>Man är starkare ståendes i lätt duckstance därav att även en del skidåkare som åker på fetlagg kör på detta, spana in hendryx.. har att göra med enkel biomekanik.</p><p></p><p>För allround åkning dvs park/puder/halfpipe och allmän piståkning rekommenderar jag absolut Duck. Därav enbart pistsurf á hardboots så är självklart mer traditionell stance, likt craig kelly att föredra eftersom man lättare då kan få det allmänt kända "disktrase-vridet" för att låsa in nosen mot backen.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Superpark, post: 613408, member: 68210"] Man är starkare ståendes i lätt duckstance därav att även en del skidåkare som åker på fetlagg kör på detta, spana in hendryx.. har att göra med enkel biomekanik. För allround åkning dvs park/puder/halfpipe och allmän piståkning rekommenderar jag absolut Duck. Därav enbart pistsurf á hardboots så är självklart mer traditionell stance, likt craig kelly att föredra eftersom man lättare då kan få det allmänt kända "disktrase-vridet" för att låsa in nosen mot backen. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Freeride stance
Tillbaka
Topp