Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Freeride stance
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="KaitsuH" data-source="post: 614207" data-attributes="member: 59050"><p>"Som jag uppfattat det så ska man inte vrida kroppen framåt vid duckstance utan man vrider bara huvudet. Får man inte dålig sikt åt hälsidan? (om man inte kan vrida huvudet som exorsisttjejen förstås)"</p><p></p><p>Jep jep. Och just det är den sämsta saken (och den enda dåliga saken också) vid duckstance. En mer traditionell stance kan vara bättre om man kör i någon mycket tätt skog, men duckstancen är ju mycket bekvämare för fötterna (knäna) också då.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="KaitsuH, post: 614207, member: 59050"] "Som jag uppfattat det så ska man inte vrida kroppen framåt vid duckstance utan man vrider bara huvudet. Får man inte dålig sikt åt hälsidan? (om man inte kan vrida huvudet som exorsisttjejen förstås)" Jep jep. Och just det är den sämsta saken (och den enda dåliga saken också) vid duckstance. En mer traditionell stance kan vara bättre om man kör i någon mycket tätt skog, men duckstancen är ju mycket bekvämare för fötterna (knäna) också då. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Freeride stance
Tillbaka
Topp