Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Freeride, Tanner Hall och Cannabis
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="simon_tjernstrom" data-source="post: 1071906" data-attributes="member: 58728"><p>Hej på er! </p><p></p><p>Som artikelförfattare känner jag att jag bör förtydliga valet som står bakom publicering. Vi rapporterar ju nyheter från skidsektorn här på Freeride och många nyheter kommer ju från källan själv när vi rör oss inom en begränsad sfär. Skidorter och skidmärken t.ex.. Inte sällan är en nyhet också reklam och tvärtom. </p><p></p><p>I detta fallet har en av världens mest kända skidåkare slutit ett historiskt partnerskap beroende på den sektor företaget är verksam i. </p><p></p><p>Precis som med många tidigare publiceringar så håller vi oss opartiska och rapporterar bara. Detta har ju de facto hänt, att Tanner Hall har släppt en "pro model" från detta företag , och vi har inte för avsikt att censurera verkligheten. </p><p></p><p>Jag hör gärna fler åsikter från er som tycker det är skandalöst att publicera denna nyhet men hittills ser jag inte hur det skulle vara "dåligt"?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="simon_tjernstrom, post: 1071906, member: 58728"] Hej på er! Som artikelförfattare känner jag att jag bör förtydliga valet som står bakom publicering. Vi rapporterar ju nyheter från skidsektorn här på Freeride och många nyheter kommer ju från källan själv när vi rör oss inom en begränsad sfär. Skidorter och skidmärken t.ex.. Inte sällan är en nyhet också reklam och tvärtom. I detta fallet har en av världens mest kända skidåkare slutit ett historiskt partnerskap beroende på den sektor företaget är verksam i. Precis som med många tidigare publiceringar så håller vi oss opartiska och rapporterar bara. Detta har ju de facto hänt, att Tanner Hall har släppt en "pro model" från detta företag , och vi har inte för avsikt att censurera verkligheten. Jag hör gärna fler åsikter från er som tycker det är skandalöst att publicera denna nyhet men hittills ser jag inte hur det skulle vara "dåligt"? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Freeride, Tanner Hall och Cannabis
Tillbaka
Topp