Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Freeride, Tanner Hall och Cannabis
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Gazza1" data-source="post: 1071931" data-attributes="member: 97821"><p>[USER=33485]@Jarle[/USER] </p><p>Jag hör vad du säger men jag tycker att jag var ganska tydlig med vaad jag ansåg vara dåligt med det hela. </p><p>Jag kan dock sumera för förtydligandets skull</p><p></p><p>Anser inte att narkotika ska förknippas med skidåkning officielt från media eller sponsorer. Att verkligeheten ser så ut iaf är bistert men jag anser att man inom media har valet här och jag ansåg det vara ett dåligt val att ge TH gratis reklam för något som är moraliskt förkastligt. FR tog ingen ställning i rapporterandet men det var en skit nyhet som inte berikar någons värld. Som jag skrev, de som är intresserade kommer att hitta infon iaf. Inget som jag anser att FR ska sprida eller bistå. Som mitt avslut sa "Ni har ett ansvar"</p><p></p><p>Detta var inte diskussion utifrån är knark bra eller inte. I mina ögon är det inte. Jag anser det bara föra med sig lidande. Inte för alla brukare men för så nånga andra. Narkotika är inte endast ett led. Där vissa anser sig få fördelarna sponsrar de en massa lidande för andra. </p><p></p><p>Denna reklam må funka i Staterna där gräs är legalt men här kan du bara få tag på det på illegalt sätt (om du inte odlar själv)</p><p>Att promota sådant i Sverige sponsrarså mycket lidande att det är allt annat än ok. </p><p></p><p>För alla er som avser att skriva att Sverige är självförsörjande på cannabis så låt bli bara. Lev i eran lilla bubbla och fortsätt att tro att ni inte skadar några andra indirekt med erat beteende.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Gazza1, post: 1071931, member: 97821"] [USER=33485]@Jarle[/USER] Jag hör vad du säger men jag tycker att jag var ganska tydlig med vaad jag ansåg vara dåligt med det hela. Jag kan dock sumera för förtydligandets skull Anser inte att narkotika ska förknippas med skidåkning officielt från media eller sponsorer. Att verkligeheten ser så ut iaf är bistert men jag anser att man inom media har valet här och jag ansåg det vara ett dåligt val att ge TH gratis reklam för något som är moraliskt förkastligt. FR tog ingen ställning i rapporterandet men det var en skit nyhet som inte berikar någons värld. Som jag skrev, de som är intresserade kommer att hitta infon iaf. Inget som jag anser att FR ska sprida eller bistå. Som mitt avslut sa "Ni har ett ansvar" Detta var inte diskussion utifrån är knark bra eller inte. I mina ögon är det inte. Jag anser det bara föra med sig lidande. Inte för alla brukare men för så nånga andra. Narkotika är inte endast ett led. Där vissa anser sig få fördelarna sponsrar de en massa lidande för andra. Denna reklam må funka i Staterna där gräs är legalt men här kan du bara få tag på det på illegalt sätt (om du inte odlar själv) Att promota sådant i Sverige sponsrarså mycket lidande att det är allt annat än ok. För alla er som avser att skriva att Sverige är självförsörjande på cannabis så låt bli bara. Lev i eran lilla bubbla och fortsätt att tro att ni inte skadar några andra indirekt med erat beteende. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Freeride, Tanner Hall och Cannabis
Tillbaka
Topp