Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Freeride, Tanner Hall och Cannabis
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="simon_tjernstrom" data-source="post: 1072016" data-attributes="member: 58728"><p>Hej,</p><p></p><p>Artikeln togs bort några timmar efter publicering och jag tänkte förklara varför. </p><p></p><p>Att det kunde förknippas som reklam slog inte mig förrän jag läst många av kommentarerna här. Jag trodde det istället skulle få motsatt effekt - både för Tanner Halls varumärke och drogen cannabis då han inte visade sig från ljusaste dager när han presenterade sin nya serie tillbehör. Uppenbart är det en tolkningsfråga och det borde jag haft i beaktande innan publicering. Nu är artikeln borttagen för att inte riskera att gå någon annans ärenden. Speciellt något vi verkligen inte vill förknippas med.</p><p></p><p>Jag önskar er en fin vecka!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="simon_tjernstrom, post: 1072016, member: 58728"] Hej, Artikeln togs bort några timmar efter publicering och jag tänkte förklara varför. Att det kunde förknippas som reklam slog inte mig förrän jag läst många av kommentarerna här. Jag trodde det istället skulle få motsatt effekt - både för Tanner Halls varumärke och drogen cannabis då han inte visade sig från ljusaste dager när han presenterade sin nya serie tillbehör. Uppenbart är det en tolkningsfråga och det borde jag haft i beaktande innan publicering. Nu är artikeln borttagen för att inte riskera att gå någon annans ärenden. Speciellt något vi verkligen inte vill förknippas med. Jag önskar er en fin vecka! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Freeride, Tanner Hall och Cannabis
Tillbaka
Topp