Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Freeride, Tanner Hall och Cannabis
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="janne73" data-source="post: 1072282" data-attributes="member: 122817"><p>Cred till simon_tjernstrom för omvärdering avseende reklam för tveksamt ändamål. Snyggt agerat! (För min del hade själva artikeln kunnat ligga kvar, minus reklamsnutten.)</p><p></p><p>Intressant att läsa lite förstahands info från FWT från Reine. Både förvånad och samtidigt inte förvånad. En intressant jämförelse från MTB DH; visserligen var det för hundra år sen, men jag såg världseliten röka på rejält kvällen (snarare sent in på natten) innan VM-finalen, men med den stora skillnaden att fransmännen var de seriösa...</p><p></p><p>Förresten har jag på nära håll sett hur "bra" omdöme en del kan få efter att nån rökt gräs på ett stort (jättestort) berg i Frankrike. Självklart hade alkohol varit lika dåligt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="janne73, post: 1072282, member: 122817"] Cred till simon_tjernstrom för omvärdering avseende reklam för tveksamt ändamål. Snyggt agerat! (För min del hade själva artikeln kunnat ligga kvar, minus reklamsnutten.) Intressant att läsa lite förstahands info från FWT från Reine. Både förvånad och samtidigt inte förvånad. En intressant jämförelse från MTB DH; visserligen var det för hundra år sen, men jag såg världseliten röka på rejält kvällen (snarare sent in på natten) innan VM-finalen, men med den stora skillnaden att fransmännen var de seriösa... Förresten har jag på nära håll sett hur "bra" omdöme en del kan få efter att nån rökt gräs på ett stort (jättestort) berg i Frankrike. Självklart hade alkohol varit lika dåligt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Freeride, Tanner Hall och Cannabis
Tillbaka
Topp