Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Freeride Tattoo
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="BigAir" data-source="post: 204511"><p>Inte för att jag hade tatuerat in Freeride´s logo, fast iförsig står det ju för Freeride och inte freeride.se..</p><p></p><p>Tycker du ska ha den på vänster eller höger överarm i ganska liten version, 5x1 cm kanske. Svart freeridetext i samma typsnitt som freeride.se´s förra loga. Den var mycket snyggare!</p><p></p><p>Tänk dock på att om du vill ha den exakt som freeride.se är det ingen idé för freeride.se har tyvärr börjat byta textstil stup i kvarten :P</p><p></p><p>Annars hade det varit ganska fränt att ha den i större version på ryggen, högt upp.</p><p>5x30 cm kanske..</p><p></p><p>Gör den INTE på biceps, fan vad fult!</p><p></p><p>Men, om jag var du villket jag absolut inte är skulle jag helldre bara gjort en snöflinga eller kanske en isbjörn. Tänk igenom saken noga för när den väl är där är det inte mkt att göra..</p><p></p><p>Btw såg jag att du var 16 år också. Jag tycker verkligen att du ska vänta med att tatuera in freeride. Tänk om intresset dör ut när du är 18?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="BigAir, post: 204511"] Inte för att jag hade tatuerat in Freeride´s logo, fast iförsig står det ju för Freeride och inte freeride.se.. Tycker du ska ha den på vänster eller höger överarm i ganska liten version, 5x1 cm kanske. Svart freeridetext i samma typsnitt som freeride.se´s förra loga. Den var mycket snyggare! Tänk dock på att om du vill ha den exakt som freeride.se är det ingen idé för freeride.se har tyvärr börjat byta textstil stup i kvarten :P Annars hade det varit ganska fränt att ha den i större version på ryggen, högt upp. 5x30 cm kanske.. Gör den INTE på biceps, fan vad fult! Men, om jag var du villket jag absolut inte är skulle jag helldre bara gjort en snöflinga eller kanske en isbjörn. Tänk igenom saken noga för när den väl är där är det inte mkt att göra.. Btw såg jag att du var 16 år också. Jag tycker verkligen att du ska vänta med att tatuera in freeride. Tänk om intresset dör ut när du är 18? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Freeride Tattoo
Tillbaka
Topp