Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Freeride Video Awards 2007
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="bois" data-source="post: 321127" data-attributes="member: 51550"><p>Skulle man inte kunna fixa så att man kan göra kommentarer till varje film, det skulle vara super bra.</p><p></p><p>Sen tycker jag att man ska göra olika omgångar, istället för det man gör nu, så att det först är alla bidrag (t.ex. 30st, som man röstar på inom de 2 olika grenarna) som tävlar om final platser och sen att man har de 5 bidrag som fått mest röster (eller högst röster som jag skriver om längre ner) inom varje gren som man får rösta på under finalen. Tycker det blir rörigt när alla ska välja ett bidrag att rösta på från 30 st. </p><p></p><p>Tycker även det vore lättare att man då under "den första omgången" skulle köra ett 1 - 10 poäng system som man fick välja på till varje bidrag.</p><p></p><p>Att rada upp de olika grenarna var för sig skulle också förenkla det hela enlig mig.</p><p></p><p>Det är bara åsikter från min sida. Men det finns väl någon anledning till varför ni lagt upp det som ni gjort? /bois</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="bois, post: 321127, member: 51550"] Skulle man inte kunna fixa så att man kan göra kommentarer till varje film, det skulle vara super bra. Sen tycker jag att man ska göra olika omgångar, istället för det man gör nu, så att det först är alla bidrag (t.ex. 30st, som man röstar på inom de 2 olika grenarna) som tävlar om final platser och sen att man har de 5 bidrag som fått mest röster (eller högst röster som jag skriver om längre ner) inom varje gren som man får rösta på under finalen. Tycker det blir rörigt när alla ska välja ett bidrag att rösta på från 30 st. Tycker även det vore lättare att man då under "den första omgången" skulle köra ett 1 - 10 poäng system som man fick välja på till varje bidrag. Att rada upp de olika grenarna var för sig skulle också förenkla det hela enlig mig. Det är bara åsikter från min sida. Men det finns väl någon anledning till varför ni lagt upp det som ni gjort? /bois [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Freeride Video Awards 2007
Tillbaka
Topp