Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Freeride Video Awards 2009
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="gustavlindskog" data-source="post: 577996" data-attributes="member: 87155"><p>Vilka förutsättningar? Att Dom har bättre kameror eller bättre datorer? Eftersom det är en film tävling, och ingen best-trick tävling så är ju inte åkningen det viktigaste i filmen, men åkning är viktig. Det är hur filmen är, kvalitén, vinklar, allt som avgör om det är en bra film. </p><p></p><p>\\\"Freeride plockar fram de mest lovande, unga filmarna i Skandinavien i Freeride Video Awards som är en världens främsta amatörskidfilmstävlingar.\\\"</p><p></p><p>Står ingen om att det är dom som åker som freeride vill \\\\\\\"plocka\\\\\\\" fram. Utan dom som gör filmerna. Svårt att förstå?</p><p></p><p>Kan någon förklara det här med åkarglädje som ni säger att det är viktigt? Ska dom le när dom gör en film eller vad menar ni? Det är ju ingen som är sur när dom gör en film?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="gustavlindskog, post: 577996, member: 87155"] Vilka förutsättningar? Att Dom har bättre kameror eller bättre datorer? Eftersom det är en film tävling, och ingen best-trick tävling så är ju inte åkningen det viktigaste i filmen, men åkning är viktig. Det är hur filmen är, kvalitén, vinklar, allt som avgör om det är en bra film. \\\"Freeride plockar fram de mest lovande, unga filmarna i Skandinavien i Freeride Video Awards som är en världens främsta amatörskidfilmstävlingar.\\\" Står ingen om att det är dom som åker som freeride vill \\\\\\\"plocka\\\\\\\" fram. Utan dom som gör filmerna. Svårt att förstå? Kan någon förklara det här med åkarglädje som ni säger att det är viktigt? Ska dom le när dom gör en film eller vad menar ni? Det är ju ingen som är sur när dom gör en film? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Freeride Video Awards 2009
Tillbaka
Topp