Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Freeride Video Awards 2009
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Chilla" data-source="post: 578149" data-attributes="member: 36558"><p>Jag har studerat dessa "gangsters". under en tid i diverse edits. jag tror att de faktiskt inte alls är Gangsta, att de i själva verket gör parodi på sig själva. Typ som att de har suttit i en källare och kommit på att de faktiskt kan vända kändisskapet till deras fördel och gett en utsida som verkar gangsta, och som de känns igen för. I någon av alla edits står en av killarna och skär lök, och med ironisk röst säger " I´m I thug, I don't cry" eller något liknande. </p><p>Så jag tror dessa "gangsters" i själva verket inte är något man kan hänga i gangstaGranen. Jag tycker verkligen att wallisch och liknande är sjukt bra på att åka, och gör bra edits. De är plagiaten av dem som jag ogillar. Där kvalitén sviker.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Chilla, post: 578149, member: 36558"] Jag har studerat dessa "gangsters". under en tid i diverse edits. jag tror att de faktiskt inte alls är Gangsta, att de i själva verket gör parodi på sig själva. Typ som att de har suttit i en källare och kommit på att de faktiskt kan vända kändisskapet till deras fördel och gett en utsida som verkar gangsta, och som de känns igen för. I någon av alla edits står en av killarna och skär lök, och med ironisk röst säger " I´m I thug, I don't cry" eller något liknande. Så jag tror dessa "gangsters" i själva verket inte är något man kan hänga i gangstaGranen. Jag tycker verkligen att wallisch och liknande är sjukt bra på att åka, och gör bra edits. De är plagiaten av dem som jag ogillar. Där kvalitén sviker. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Freeride Video Awards 2009
Tillbaka
Topp