Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Freeride Video Awards 2009
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="gustavlindskog" data-source="post: 578649" data-attributes="member: 87155"><p>AJ? Liiite för mycket gangsta i det namnet. Så du tycker att det är "balla allan" att åka runt i fula träningskläder och längdskidor och försöka vara "balla allan"? </p><p>Om man nu gillar gangsta rap så får man la göra det eller? Det är ett fritt land. Och man får ha vilken musik man vill ha i sin film. </p><p>Du säger att dom spelar tuffare än vad dom egentligen är. Men det är en film. Du ska inte tro allt som du ser i filmer. Nej, det finns inte någon som heter superman och som kan flyga. Och nej, alla är inte gangsta heller. För dom är det i filmerna. En film är en film. Dom är kanske dåliga skådespelare, men det är en annan sak. Men om dom nu vill vara gangsta i sina filmer så låt dom vara det då.</p><p></p><p>Over and out!(men varför försöker jag spela en amerikansk soldat mitt ute på uppdrag när jag sitter på freeride och töntar mig så, ingen aning. Men du verkar ju vilja vara tuff med dina fina repliker.)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="gustavlindskog, post: 578649, member: 87155"] AJ? Liiite för mycket gangsta i det namnet. Så du tycker att det är "balla allan" att åka runt i fula träningskläder och längdskidor och försöka vara "balla allan"? Om man nu gillar gangsta rap så får man la göra det eller? Det är ett fritt land. Och man får ha vilken musik man vill ha i sin film. Du säger att dom spelar tuffare än vad dom egentligen är. Men det är en film. Du ska inte tro allt som du ser i filmer. Nej, det finns inte någon som heter superman och som kan flyga. Och nej, alla är inte gangsta heller. För dom är det i filmerna. En film är en film. Dom är kanske dåliga skådespelare, men det är en annan sak. Men om dom nu vill vara gangsta i sina filmer så låt dom vara det då. Over and out!(men varför försöker jag spela en amerikansk soldat mitt ute på uppdrag när jag sitter på freeride och töntar mig så, ingen aning. Men du verkar ju vilja vara tuff med dina fina repliker.) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Freeride Video Awards 2009
Tillbaka
Topp