Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Freeride Video Awards 2009
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ST90" data-source="post: 578799" data-attributes="member: 49616"><p>Jag tror att vad än Wallisch och kompani hade gjort så hade de blivit lika stora, nu passar just den här attityden in bra i tiden för newschool skidåkning. Men jag tror att de hade kunnat göra nästan vad som helst och ändå haft samma respekt och haft lika mycket folk som tar efter deras stil. </p><p></p><p>Sen känns det kul att då proffsen gör något liknande, eller värre, så är det ingen som reagerar. Men så fort någon som inte är riiiiktigt lika känd eller duktig, så är de inte true, de försöker vara någon annan och helt plötsligt har de inte roligt längre då de åker skidor. </p><p></p><p>Kanske ett knasigt resonemang från min sida men tycker det är ganska mycket dubbelmoral från den sidan som stör sig eller har problem med att folk flumar omkring framför kameran.</p><p></p><p>Hur kommer det sig att det aldrig kommer upp någon debatt om andra saker som görs framför kamerorna?</p><p></p><p>Nåja, fel tråd och tidpunkt för min del att babbla om det här. Jag lämnar diskussionen. Lagomt med OT redan.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ST90, post: 578799, member: 49616"] Jag tror att vad än Wallisch och kompani hade gjort så hade de blivit lika stora, nu passar just den här attityden in bra i tiden för newschool skidåkning. Men jag tror att de hade kunnat göra nästan vad som helst och ändå haft samma respekt och haft lika mycket folk som tar efter deras stil. Sen känns det kul att då proffsen gör något liknande, eller värre, så är det ingen som reagerar. Men så fort någon som inte är riiiiktigt lika känd eller duktig, så är de inte true, de försöker vara någon annan och helt plötsligt har de inte roligt längre då de åker skidor. Kanske ett knasigt resonemang från min sida men tycker det är ganska mycket dubbelmoral från den sidan som stör sig eller har problem med att folk flumar omkring framför kameran. Hur kommer det sig att det aldrig kommer upp någon debatt om andra saker som görs framför kamerorna? Nåja, fel tråd och tidpunkt för min del att babbla om det här. Jag lämnar diskussionen. Lagomt med OT redan. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Freeride Video Awards 2009
Tillbaka
Topp