Freeride Video Awards 2013

11533.jpg

Nu är delkval 1 öppet!
https://www.freeride.se/video/contest.php?id=26

Röstningen till delkval 3 är stängt och inom kort kommer de videobidrag som kommit till finalen att publiceras. Vi är dock lite sena med att få in alla juryröster. Håll ut =)

Har upptäckt en bugg i systemet, den slumpar ju videoklipp varje gång man går in på sidan för att få det rättvist vilket är bra men nu har jag testat uppdaterat sidan 50 gånger, 18 av dem gångerna så slumpas videoklippen separat men gilla knappen och filmens namn slumpas ihop med en annan film! Detta innebär att om en vanlig freeride medlem går in och ska rösta och detta sker så ser de fel film åt fel gilla+ knapp så om den personen kollar på filmen och trycker gilla på den så får en annan film den rösten! Detta är ganska bråttom nu när röstningen pågår, så fixa det så snabbt ni kan!
Här är en printscreen jag tog som förklarar problemet:
29zv38y.png

På bilden ser ni alltså min film "Livet i Kanada" som spelas men nedaför står det "Day 2 of great pow in Melcheefrutt" och om jag trycker på det filmnamnet så kommer jag just till den filmen (Day 2 of great pow in Melcheefrutt) och alltså inte min Livet i Kanada. Så i detta fall skulle Melcheefrutt gänget få rösten som egentligen var avsedd till min film!

/Almroth

Röstningen är nu avstängd på själva finalsidan så nu sker final-röstningen på respektive film istället, högst upp. Har inte lyckats återskapa samma bugg, är det någon mer som sett detta så skicka gärna ett mail / pm.

Kommer det någon update här på nätet om vem som vann FVA 2013? Och vilka som fick även de andra priserna?
Vore kul att veta hur det gick för dem!

Tillbaka
Topp