Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Tävlingar och event
Freeride World Tour 2020
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Fabianomne" data-source="post: 1199095" data-attributes="member: 94980"><p>Tanners alla åk under hela FWT-säsongen bevisade väl typ den raka motsatsen mot att vara ett "skämt". </p><p></p><p>Kommer det en 35-åring och langar tricks som enbart de absolut bästa på touren lägger, och dessutom gör det under sitt första år på touren, när man är 10 år äldre än sina motståndare, och har absolut noll Big Mountain-competition-bakgrund; då tycker jag man har något att komma med. Sen att han vaskade finalen för att gå och göra ett projekt som ändå ger honom mer exponering och som dessutom är hans grej från början är väl upp till honom. Jag vill påstå att han fortfarande är skiboss, men det är ju bara jag!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Fabianomne, post: 1199095, member: 94980"] Tanners alla åk under hela FWT-säsongen bevisade väl typ den raka motsatsen mot att vara ett "skämt". Kommer det en 35-åring och langar tricks som enbart de absolut bästa på touren lägger, och dessutom gör det under sitt första år på touren, när man är 10 år äldre än sina motståndare, och har absolut noll Big Mountain-competition-bakgrund; då tycker jag man har något att komma med. Sen att han vaskade finalen för att gå och göra ett projekt som ändå ger honom mer exponering och som dessutom är hans grej från början är väl upp till honom. Jag vill påstå att han fortfarande är skiboss, men det är ju bara jag! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Tävlingar och event
Freeride World Tour 2020
Tillbaka
Topp