Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Freeridegymnasiet poäng?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="rrens" data-source="post: 617310"><p>Jo jag tror jag kommer jobba upp mig lite, vi har bytt lärare i typ alla ämnen 2 gånger per år för vår klass är kaos så vår lärare visste riktigt vad alla kunde så han satte G på mig i NO och MA som jag tror jag får VG i nu + så hade vi stapelbetyg i SO som sänkte mig eftersom jag har VG i 2 av 4 moment i SOn, förlorade 10 poäng där :P </p><p></p><p>Men jag hade för mig att snittpoängen låg på 245 på freeridegymnasiet men jag kanske hade fel eller såg fel!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="rrens, post: 617310"] Jo jag tror jag kommer jobba upp mig lite, vi har bytt lärare i typ alla ämnen 2 gånger per år för vår klass är kaos så vår lärare visste riktigt vad alla kunde så han satte G på mig i NO och MA som jag tror jag får VG i nu + så hade vi stapelbetyg i SO som sänkte mig eftersom jag har VG i 2 av 4 moment i SOn, förlorade 10 poäng där :P Men jag hade för mig att snittpoängen låg på 245 på freeridegymnasiet men jag kanske hade fel eller såg fel! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Freeridegymnasiet poäng?
Tillbaka
Topp