Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Freeridepjäxa i pist?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mountain_Man" data-source="post: 1034093" data-attributes="member: 13863"><p>Du kan läsa om K2 Pinnacle 130 i denna tråd <a href="https://www.freeride.se/forum/thread.php?t=92498" target="_blank">https://www.freeride.se/forum/thread.php?t=92498</a> . 110 är vad jag förstått uppbyggd på samma sätt men något mjukare. 130 är i alla fall en utmärkt friåkningspjäxa för pist och opist, jag har faktiskt inte testat den för after ski men den presterar utmärkt vid fika i toppstugan där den är hårdtestad av undertecknad! ;-)</p><p></p><p>/MM</p><p></p><p>PS! Den har 4 spännen vara de översta är en bred "rem". DS!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mountain_Man, post: 1034093, member: 13863"] Du kan läsa om K2 Pinnacle 130 i denna tråd [URL]https://www.freeride.se/forum/thread.php?t=92498[/URL] . 110 är vad jag förstått uppbyggd på samma sätt men något mjukare. 130 är i alla fall en utmärkt friåkningspjäxa för pist och opist, jag har faktiskt inte testat den för after ski men den presterar utmärkt vid fika i toppstugan där den är hårdtestad av undertecknad! ;-) /MM PS! Den har 4 spännen vara de översta är en bred "rem". DS! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Freeridepjäxa i pist?
Tillbaka
Topp