Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Freerides kändaste/Eliten dom man ser!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Deleted member 39569" data-source="post: 375926"><p>Hej allihopa! Jag är ny på sidan och skulle gärna stå med på den där listan, ni kan skriva upp mig under skämtare eftersom dom flesta tycker att jag är väldans rolig! </p><p>Tex</p><p></p><p>Din kompis säger till dig:</p><p>- Vi drar och pallar äpplen</p><p>Då säger du</p><p></p><p>Äh, Jag pallar inte!</p><p></p><p>Hahaha, de är underbart.</p><p>Eller</p><p></p><p>Din kompis säger:</p><p>- Först rasade Asien-börsen, sen New York-börsen</p><p>Då säger du</p><p></p><p>Sen blev alla rasande!</p><p></p><p>Hahaha, skriv gärna om ni vill höra fler roliga skämt!</p><p></p><p>Tex</p><p></p><p></p><p>Du spelar poker och din kompis.</p><p>Din kompis tror att han ska vinna på sina 4 tior.</p><p>Då lägger du upp dina 4 knektar och säger</p><p></p><p>Med risk för att du ska bli helt knäckt!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Deleted member 39569, post: 375926"] Hej allihopa! Jag är ny på sidan och skulle gärna stå med på den där listan, ni kan skriva upp mig under skämtare eftersom dom flesta tycker att jag är väldans rolig! Tex Din kompis säger till dig: - Vi drar och pallar äpplen Då säger du Äh, Jag pallar inte! Hahaha, de är underbart. Eller Din kompis säger: - Först rasade Asien-börsen, sen New York-börsen Då säger du Sen blev alla rasande! Hahaha, skriv gärna om ni vill höra fler roliga skämt! Tex Du spelar poker och din kompis. Din kompis tror att han ska vinna på sina 4 tior. Då lägger du upp dina 4 knektar och säger Med risk för att du ska bli helt knäckt! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Freerides kändaste/Eliten dom man ser!
Tillbaka
Topp