Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Freeride.se
Freerides kvalité
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="H-T" data-source="post: 323931"><p>för i helvete, nu börjar jag bli trött på alla som gnäller om att "det var bättre förr". vad är ni egentligen, 75åriga gamla gubbar som är trötta på livet?</p><p></p><p>saker och ting förändras, that's life. acceptera det och gå vidare. inse att det inte kan var exakt som du vill, du är numera en minoritet på denna community. om denna sida inte passar dig så får du väll lämna den. sluta gnäll någon gång och bit ihop lite!</p><p></p><p>att snacket i forumet mer och mer handlar om saker utanför skidåkning beror antagligen på att ungdomar nu för tiden ser skidåkningen som en livsstil. de äter, sover, dricker, skiter och andas skidåkning. 24/7. till denna livsstil kan det ingå andra saker än det du vill höra om och därför tas detta upp i forumet. musik till exempel, det är i alla fall oerhört viktigt för mig, och om jag inte åkt skidor vet jag inte om det varit det eftersom jag antagligen inte fått upp ögonen för så pass mycket musik. därför kommer det upp en fråga om hörlurar, och om det inte passar dig så får du väll fan ta o skita i den tråden. </p><p></p><p>ingen bryr sig om du blir lite grinig för att ingen pratar om det du vill höra. du får väll slå en signal till din närmaste vän och fortsätta gnälla om att det var bättre förr.</p><p></p><p>så sluta gnäll så jävla mycket och acceptera att livet inte är rättvist.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="H-T, post: 323931"] för i helvete, nu börjar jag bli trött på alla som gnäller om att "det var bättre förr". vad är ni egentligen, 75åriga gamla gubbar som är trötta på livet? saker och ting förändras, that's life. acceptera det och gå vidare. inse att det inte kan var exakt som du vill, du är numera en minoritet på denna community. om denna sida inte passar dig så får du väll lämna den. sluta gnäll någon gång och bit ihop lite! att snacket i forumet mer och mer handlar om saker utanför skidåkning beror antagligen på att ungdomar nu för tiden ser skidåkningen som en livsstil. de äter, sover, dricker, skiter och andas skidåkning. 24/7. till denna livsstil kan det ingå andra saker än det du vill höra om och därför tas detta upp i forumet. musik till exempel, det är i alla fall oerhört viktigt för mig, och om jag inte åkt skidor vet jag inte om det varit det eftersom jag antagligen inte fått upp ögonen för så pass mycket musik. därför kommer det upp en fråga om hörlurar, och om det inte passar dig så får du väll fan ta o skita i den tråden. ingen bryr sig om du blir lite grinig för att ingen pratar om det du vill höra. du får väll slå en signal till din närmaste vän och fortsätta gnälla om att det var bättre förr. så sluta gnäll så jävla mycket och acceptera att livet inte är rättvist. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Freeride.se
Freerides kvalité
Tillbaka
Topp