Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Freeride.se
Freerides kvalité
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Monis" data-source="post: 323996" data-attributes="member: 58784"><p>Hasse, jag är visserligen inte huggybear men jag säger något i alla fall.</p><p>Stavning? Så länge man kan läsa inlägget och förstå det tycker jag det är okej. Många här går bara i 7an och då lär man sig fortfarande svenska! Att klaga på språket tycker jag är lågt, känns lite fattigt att ha som argument. Sen att vissa trådar är helt åt ******* är en helt annan sak. Att tonåringar är omogna och så vidare är väl inget nytt, men att vara osäker på sig själv är en del av tonåren, även om det var många århundraden du var tonåring måste du väl komma ihåg hur du kämpade för att bli accepterad. Trodde du i alla fall men upptäckte sedan att det inte krävdes så mycket.</p><p>Aja, osäkra tonåringar kommer alltid att finnas oavsett om ni vill det eller inte. Jag var väldigt osäker för ca 2 år sen och klagar därför inte, jag vet hur det är.</p><p>Jag tycker att om ni äldre ser en tråd som handlar om hur bra min röda hjälm passar med hitan och ditan och om den är gangsta nog för Åre så kan ni väl säga att man inte ska tänka så utan gå efter egen känsla istället för att verbalt misshandla den stackars 15åringen.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Monis, post: 323996, member: 58784"] Hasse, jag är visserligen inte huggybear men jag säger något i alla fall. Stavning? Så länge man kan läsa inlägget och förstå det tycker jag det är okej. Många här går bara i 7an och då lär man sig fortfarande svenska! Att klaga på språket tycker jag är lågt, känns lite fattigt att ha som argument. Sen att vissa trådar är helt åt ******* är en helt annan sak. Att tonåringar är omogna och så vidare är väl inget nytt, men att vara osäker på sig själv är en del av tonåren, även om det var många århundraden du var tonåring måste du väl komma ihåg hur du kämpade för att bli accepterad. Trodde du i alla fall men upptäckte sedan att det inte krävdes så mycket. Aja, osäkra tonåringar kommer alltid att finnas oavsett om ni vill det eller inte. Jag var väldigt osäker för ca 2 år sen och klagar därför inte, jag vet hur det är. Jag tycker att om ni äldre ser en tråd som handlar om hur bra min röda hjälm passar med hitan och ditan och om den är gangsta nog för Åre så kan ni väl säga att man inte ska tänka så utan gå efter egen känsla istället för att verbalt misshandla den stackars 15åringen. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Freeride.se
Freerides kvalité
Tillbaka
Topp