Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Freeride.se
Freerides kvalité
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Koppelman" data-source="post: 323997" data-attributes="member: 57206"><p>Vad man måste inse är att skidåkningen förändras och att jibbingen idag är en del av skidåkningens värld. Den ska respekteras som dom andra formerna och få samma omsorg. </p><p>MEN...</p><p>Detta förändrar i vilket fall inte det faktum att det idag sprutar onödiga trådar & dumma kommentarer.</p><p></p><p>Dessa trådar kommer ofta från folk dom är 12-16 år.</p><p>Man postar onödiga trådar som kolla min studsmattefilm, min jibbfilm, mm bla bla. film. Kanske mest för att skryta. Trådar om vad är snyggast, vilket som är coolast,vad är häftigast är inte ovanligt. Folk (jibbers i allmänhet) verkar vara rädda för att bli retade i backen ?</p><p></p><p>Nog för att jag är ung och inte har varit medlem så länge men jag kan hålla med dig om att freeride har sjunkit rejält. </p><p></p><p>Att höjja åldersgränsen är ett bra alternativ och sedan kanske införa någon form av noll-tollerans regel, så fort någon gör en onödig,dum,dålig, tråd/inlägg så blir man varnad och kanske till slut bannad om man inte kan sköta sig.</p><p></p><p>Som många andra säger, fler moderatorer.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Koppelman, post: 323997, member: 57206"] Vad man måste inse är att skidåkningen förändras och att jibbingen idag är en del av skidåkningens värld. Den ska respekteras som dom andra formerna och få samma omsorg. MEN... Detta förändrar i vilket fall inte det faktum att det idag sprutar onödiga trådar & dumma kommentarer. Dessa trådar kommer ofta från folk dom är 12-16 år. Man postar onödiga trådar som kolla min studsmattefilm, min jibbfilm, mm bla bla. film. Kanske mest för att skryta. Trådar om vad är snyggast, vilket som är coolast,vad är häftigast är inte ovanligt. Folk (jibbers i allmänhet) verkar vara rädda för att bli retade i backen ? Nog för att jag är ung och inte har varit medlem så länge men jag kan hålla med dig om att freeride har sjunkit rejält. Att höjja åldersgränsen är ett bra alternativ och sedan kanske införa någon form av noll-tollerans regel, så fort någon gör en onödig,dum,dålig, tråd/inlägg så blir man varnad och kanske till slut bannad om man inte kan sköta sig. Som många andra säger, fler moderatorer. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Freeride.se
Freerides kvalité
Tillbaka
Topp