Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Freeride.se
Freerides kvalité
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="FilleJ" data-source="post: 324090" data-attributes="member: 53905"><p>Var ett jävla klagande! Kan ni inte se något som blivigt bättre på freeride?</p><p>Jag ser massor vi har fått massor med nya bra funktioner! Vi har mer fotografer som tar sjukt coola bilder! Dom flesta på dena sida idag tror iaf jag tycker att jibbing bilder är snyggare än freeride bilder. </p><p></p><p>Tiderna förändras. Jibbingen har blivigt större. Vilket gör att det tar upp mer plats på detta forum. Kan du inte stå ut med det? Alla studsfilmer kan du ju bara blocka.</p><p></p><p>Men som du uttrycker dig är det som att freeride har blivigt värdelöst och det har det ju långt ifårn blivigt. Det har bara förändrats. Till och med johan har förändrats. Titta bara på FrTV det är väldigt mycket jibbing. Ska vi då försöka få bort alla jibbare här ifrån? Låter ju skumt.</p><p>Du har ju inte skrivigt ut med alla jibbare, inte rakt ut men om man läser ditt inlägg förstår man att det är det du menar.</p><p></p><p>Kan vi inte bara göra en forum del för oldschoolers då där alla dessa super mega perfekta vuxna personer som enligt sig själva aldrig varigt ungdom och lite galen. </p><p></p><p>Peace!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="FilleJ, post: 324090, member: 53905"] Var ett jävla klagande! Kan ni inte se något som blivigt bättre på freeride? Jag ser massor vi har fått massor med nya bra funktioner! Vi har mer fotografer som tar sjukt coola bilder! Dom flesta på dena sida idag tror iaf jag tycker att jibbing bilder är snyggare än freeride bilder. Tiderna förändras. Jibbingen har blivigt större. Vilket gör att det tar upp mer plats på detta forum. Kan du inte stå ut med det? Alla studsfilmer kan du ju bara blocka. Men som du uttrycker dig är det som att freeride har blivigt värdelöst och det har det ju långt ifårn blivigt. Det har bara förändrats. Till och med johan har förändrats. Titta bara på FrTV det är väldigt mycket jibbing. Ska vi då försöka få bort alla jibbare här ifrån? Låter ju skumt. Du har ju inte skrivigt ut med alla jibbare, inte rakt ut men om man läser ditt inlägg förstår man att det är det du menar. Kan vi inte bara göra en forum del för oldschoolers då där alla dessa super mega perfekta vuxna personer som enligt sig själva aldrig varigt ungdom och lite galen. Peace! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Freeride.se
Freerides kvalité
Tillbaka
Topp