Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Freeride.se
Freerides kvalité
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="nille" data-source="post: 324101"><p>Håller med jockepocke, det är attityden som är kass. </p><p></p><p>tex: <a href="https://www.freeride.se/forum/thread.php?t=38575" target="_blank">https://www.freeride.se/forum/thread.php?t=38575</a></p><p></p><p>citerar...</p><p></p><p> Av: Lee-Unit | 2007-05-02 17:35 Citera</p><p>Me likes, NOOOT</p><p>tillochmed ja är ju typ bättre asså</p><p></p><p> Av: Raasmus | 2007-05-02 16:58 Citera</p><p>öhh, den va ju lite sådär hmmm .. sämst!</p><p></p><p> Av: Japan | 2007-05-02 20:24 Citera</p><p>den var jätte dålig</p><p></p><p> Av: Baudtler | 2007-05-02 20:27 Citera</p><p>Sämsta</p><p></p><p>Head-Mojo skrev:</p><p>inte alls bra.. Min syrra som e nio drar fan bf (backflip) och ff(frontflip).</p><p></p><p></p><p>Ja, konstruktiv kritik verkar inte vara något som står med på lärarplanen längre. Dock finner jag all den ogenomtänkta fjortisbesudlade pajkastningen otroligt roande ibland, just i detta fallet är det lite väl extremt kanske. Men saken är den att jag orkar verkligen inte läsa igenom tre sidor där det står samma sak 100 gånger, det håller inte och jag kan verkligen inte förstå hur folk står ut med det. </p><p></p><p>Det spelar ingen roll vad tråden handlar om, det är sällan det är någon ordning på vad som skrivs i tråden, folk läser aldrig inläggen, som Deespin säger det är jävligt drygt när 20 personer svarar samma svar på en fråga, det tillför ingenting. Folk borde lära sig att föra en diskussion vidare, det är det forum är till för; DISKUTERA. Inte snacka skit, gör det någon annanstans.</p><p></p><p>Och alla häftiga jibbers snackar om "respekt" hela tiden...? dags att ta reda på vad det betyder snart kanske?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="nille, post: 324101"] Håller med jockepocke, det är attityden som är kass. tex: [URL]https://www.freeride.se/forum/thread.php?t=38575[/URL] citerar... Av: Lee-Unit | 2007-05-02 17:35 Citera Me likes, NOOOT tillochmed ja är ju typ bättre asså Av: Raasmus | 2007-05-02 16:58 Citera öhh, den va ju lite sådär hmmm .. sämst! Av: Japan | 2007-05-02 20:24 Citera den var jätte dålig Av: Baudtler | 2007-05-02 20:27 Citera Sämsta Head-Mojo skrev: inte alls bra.. Min syrra som e nio drar fan bf (backflip) och ff(frontflip). Ja, konstruktiv kritik verkar inte vara något som står med på lärarplanen längre. Dock finner jag all den ogenomtänkta fjortisbesudlade pajkastningen otroligt roande ibland, just i detta fallet är det lite väl extremt kanske. Men saken är den att jag orkar verkligen inte läsa igenom tre sidor där det står samma sak 100 gånger, det håller inte och jag kan verkligen inte förstå hur folk står ut med det. Det spelar ingen roll vad tråden handlar om, det är sällan det är någon ordning på vad som skrivs i tråden, folk läser aldrig inläggen, som Deespin säger det är jävligt drygt när 20 personer svarar samma svar på en fråga, det tillför ingenting. Folk borde lära sig att föra en diskussion vidare, det är det forum är till för; DISKUTERA. Inte snacka skit, gör det någon annanstans. Och alla häftiga jibbers snackar om "respekt" hela tiden...? dags att ta reda på vad det betyder snart kanske? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Freeride.se
Freerides kvalité
Tillbaka
Topp