Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Freeride.se
Freerides kvalité
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ChristianLovgren" data-source="post: 324102" data-attributes="member: 73867"><p>Med risk för att reta folk genom att upprepa vad folk redan skrivit så måste jag få göra min röst hörd!</p><p></p><p>Jag tror jag förstår vad du försöker få fram med ditt inlägg Tobbe(utan att värka trögtänkt). Nu har jag själv inte varit medlem på sidan specielt länge men skummat igenom forumen och artiklarna sedan tidigare. Men jag sitter här och funderar om just kvalitén på forumet verkligen har förrändrats så mycket, visst den är mer märkbar nu iochmed att det skrivs mer inlägg, folk läser forumen oftare när gemeneman har en fast uppkoppling och datoranvändandet sjunker i åldrarna. Visst är det så att du tycker sämre om dessa trådar som du ironiskt påpekat i ditt inlägg men just dessa inlägg kanske "höjer" kvalitén på forumet för de yngre användarna. </p><p></p><p>Kvalité är lätt att misstolka och många kan läsa det som att allt skall vara inriktat mot just mitt intresse eller alla skall ha perfekt ordföråd och ofelaktig grammatik. Läser man instället ut frasen "Forumet är kvalitativt" har iallafall jag inga problem att se det menat som "Forumet är bra, intressanta diskussioner osv.". Iochmed det vill jag försöka säga att jag anser att du med din post är egoistisk. För alla som använder forumet här vill inte läsa om de ämnen som du ovan nämner. Skulle det bara handla om dem skulle sidan troligen tappa de yngre användarna. Sen vill jag iochmed mitt svar här poängtera att jag anser att alla svar i en tråd bör ge något i sammanhanget t.ex. "Jag håller med!" eller 10 stycken olika "Fet!" är ett ganska meningslöst svar i den formen, utan kvalitén för alla gammal som ung höjs med "Jag håller med!, hur gjorde../det där..." ja, de flesta förstår nog vad jag menar, och just på den punkten kanske man kan se det som att kvalitén försämrats, tyvärr men det är mer än bara de yngre användarna som bidrar!</p><p></p><p>För att sen bara lägga ytteligare en syl i vädret ang. stavning osv. finns det en tråd som handlar om just det tillsammans med ålder på sidan mm. </p><p><a href="https://www.freeride.se/forum/thread.php?t=38881" target="_blank">Roger talar!</a></p><p></p><p>För att sen ge en åsikt i just denna fråga tycker jag att <strong>Nojlas</strong> har svarat bättre än jag själv kan göra!</p><p><a href="https://www.freeride.se/forum/thread.php?t=38881&p=3" target="_blank">Nojlas svar.</a> - Nojlas svar återfinns en bit ner på sidan.</p><p></p><p>/Christian</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ChristianLovgren, post: 324102, member: 73867"] Med risk för att reta folk genom att upprepa vad folk redan skrivit så måste jag få göra min röst hörd! Jag tror jag förstår vad du försöker få fram med ditt inlägg Tobbe(utan att värka trögtänkt). Nu har jag själv inte varit medlem på sidan specielt länge men skummat igenom forumen och artiklarna sedan tidigare. Men jag sitter här och funderar om just kvalitén på forumet verkligen har förrändrats så mycket, visst den är mer märkbar nu iochmed att det skrivs mer inlägg, folk läser forumen oftare när gemeneman har en fast uppkoppling och datoranvändandet sjunker i åldrarna. Visst är det så att du tycker sämre om dessa trådar som du ironiskt påpekat i ditt inlägg men just dessa inlägg kanske "höjer" kvalitén på forumet för de yngre användarna. Kvalité är lätt att misstolka och många kan läsa det som att allt skall vara inriktat mot just mitt intresse eller alla skall ha perfekt ordföråd och ofelaktig grammatik. Läser man instället ut frasen "Forumet är kvalitativt" har iallafall jag inga problem att se det menat som "Forumet är bra, intressanta diskussioner osv.". Iochmed det vill jag försöka säga att jag anser att du med din post är egoistisk. För alla som använder forumet här vill inte läsa om de ämnen som du ovan nämner. Skulle det bara handla om dem skulle sidan troligen tappa de yngre användarna. Sen vill jag iochmed mitt svar här poängtera att jag anser att alla svar i en tråd bör ge något i sammanhanget t.ex. "Jag håller med!" eller 10 stycken olika "Fet!" är ett ganska meningslöst svar i den formen, utan kvalitén för alla gammal som ung höjs med "Jag håller med!, hur gjorde../det där..." ja, de flesta förstår nog vad jag menar, och just på den punkten kanske man kan se det som att kvalitén försämrats, tyvärr men det är mer än bara de yngre användarna som bidrar! För att sen bara lägga ytteligare en syl i vädret ang. stavning osv. finns det en tråd som handlar om just det tillsammans med ålder på sidan mm. [url=https://www.freeride.se/forum/thread.php?t=38881]Roger talar![/url] För att sen ge en åsikt i just denna fråga tycker jag att [b]Nojlas[/b] har svarat bättre än jag själv kan göra! [url=https://www.freeride.se/forum/thread.php?t=38881&p=3]Nojlas svar.[/url] - Nojlas svar återfinns en bit ner på sidan. /Christian [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Freeride.se
Freerides kvalité
Tillbaka
Topp