Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Freeride.se
Freerides kvalité
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jesper_Molin" data-source="post: 324145" data-attributes="member: 14979"><p>Jag må hålla med och det är väl inte så konstigt eftersom jag är en av "gubbarna" som hänger här på FR. Att det snackas jibb och trix på en nivå som tidigare inte fans stör mig inte, det är en del av utvecklingen. Vi kan inte bara förutsätta att alla gillar "droppa fett", Fernet och skidors längd och styvhet, det är kort och gott en fråga om ålder och vilket intresse och fokus man har.</p><p></p><p>Vad jag dock stör mig på är hur snabbt alla trådar direkt tappar just tråden...och detta beror på att VISSA skitungar inte har koll på och vet vad dom snackar om. En seriös tråd där man faktiskt ställer en hyffsat vettig fråga har efter 10 minuter blivit en tråd om hur man stavar rätt eller fel, varifrån man kommer och om det är bra eller inte, vad man gjorde i helgen, att man inte fattar någonting, att man är ett jävla pucko som inte vet vad det är för trick, att man borde gör si och så. Likadant är det i foto "forumet". När man laddar upp bilder så får man den ena pantade kommentaren efter den andra som inte handlar om bilden utan allt som oftast mer om vad föregående "kommenterare" skrev och hurvida det va rätt eller varför inte en lång jävla diskussion hur kicken va saltad eller inte. Ni förstår var jag vill komma. Snälla försök att bibehålla fokus, detta är en sida för folk som gillar actionsporter och vill läsa, lära sig och veta mer om just detta. Skona mig från skit snack om vad ni gjorde i helgen och varför Kiruna är bättre än fjollträsk och varför man anser att skåningar inte kan åka skidor. Prata gärna trix och snurrar och lägg gärna ut era filmer oavsett om det är skidor, studsmatta eller något annat men please gör det seriöst och gör det för att ni gillar och vill höja nivån och kvaliteten här på FR.</p><p></p><p>//Jesper</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jesper_Molin, post: 324145, member: 14979"] Jag må hålla med och det är väl inte så konstigt eftersom jag är en av "gubbarna" som hänger här på FR. Att det snackas jibb och trix på en nivå som tidigare inte fans stör mig inte, det är en del av utvecklingen. Vi kan inte bara förutsätta att alla gillar "droppa fett", Fernet och skidors längd och styvhet, det är kort och gott en fråga om ålder och vilket intresse och fokus man har. Vad jag dock stör mig på är hur snabbt alla trådar direkt tappar just tråden...och detta beror på att VISSA skitungar inte har koll på och vet vad dom snackar om. En seriös tråd där man faktiskt ställer en hyffsat vettig fråga har efter 10 minuter blivit en tråd om hur man stavar rätt eller fel, varifrån man kommer och om det är bra eller inte, vad man gjorde i helgen, att man inte fattar någonting, att man är ett jävla pucko som inte vet vad det är för trick, att man borde gör si och så. Likadant är det i foto "forumet". När man laddar upp bilder så får man den ena pantade kommentaren efter den andra som inte handlar om bilden utan allt som oftast mer om vad föregående "kommenterare" skrev och hurvida det va rätt eller varför inte en lång jävla diskussion hur kicken va saltad eller inte. Ni förstår var jag vill komma. Snälla försök att bibehålla fokus, detta är en sida för folk som gillar actionsporter och vill läsa, lära sig och veta mer om just detta. Skona mig från skit snack om vad ni gjorde i helgen och varför Kiruna är bättre än fjollträsk och varför man anser att skåningar inte kan åka skidor. Prata gärna trix och snurrar och lägg gärna ut era filmer oavsett om det är skidor, studsmatta eller något annat men please gör det seriöst och gör det för att ni gillar och vill höja nivån och kvaliteten här på FR. //Jesper [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Freeride.se
Freerides kvalité
Tillbaka
Topp