Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Freeride.se
Freerides kvalité
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="anger" data-source="post: 324146" data-attributes="member: 43460"><p>Dela in forumet i två (jib/park - friåkning), skapa sedan en funktion rörande vilken sorts forumtrådar man vill se på sin egen framsida. </p><p></p><p>Många fördelar. Vi som är mer intresserade av att åka skidor på berg med lössnö på kan lätt navigera oss fram till de trådar som är intressanta.</p><p></p><p>De som är mer intresserade av att diskutera jib, rails och parkåkning och saker som hör till det får samma förbättring. </p><p></p><p>Borde inte vara alltför svårt att åstadkomma. Problemet just nu är ju inte den låga kvaliteten på många inlägg i sig utan det faktum att de hamnar på framsidan vilket blockerar tillgängligheten till mer intressanta trådar. </p><p></p><p>Folk får gärna diskutera skostorlekar, hörlurar, mammas katt eller vad det nu kan vara så länge jag enkelt kan komma åt de trådar jag vill och företrädesvis får ha trådar av den kategorin på "min" framsida.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="anger, post: 324146, member: 43460"] Dela in forumet i två (jib/park - friåkning), skapa sedan en funktion rörande vilken sorts forumtrådar man vill se på sin egen framsida. Många fördelar. Vi som är mer intresserade av att åka skidor på berg med lössnö på kan lätt navigera oss fram till de trådar som är intressanta. De som är mer intresserade av att diskutera jib, rails och parkåkning och saker som hör till det får samma förbättring. Borde inte vara alltför svårt att åstadkomma. Problemet just nu är ju inte den låga kvaliteten på många inlägg i sig utan det faktum att de hamnar på framsidan vilket blockerar tillgängligheten till mer intressanta trådar. Folk får gärna diskutera skostorlekar, hörlurar, mammas katt eller vad det nu kan vara så länge jag enkelt kan komma åt de trådar jag vill och företrädesvis får ha trådar av den kategorin på "min" framsida. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Freeride.se
Freerides kvalité
Tillbaka
Topp