Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Freeride.se
Freerides kvalité
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jeppenator" data-source="post: 324148" data-attributes="member: 53337"><p>OLA! som svar på dina frågor runt OT tråden kan jag som inbiten freeride sittare uttala mig såhär:</p><p></p><p>Det var den tråden som stod närmast folk.. de var den platsen som man kunde skriva precis vad som helst, där man fick prata om allt.. inga regler om att hålla sig till ämnet.. Jibbarnas "Fristad"</p><p></p><p>klart som fan man blir upprörd om man tar bort det?</p><p></p><p>Tycker hela ideen med OT tråden är underbar och passar på att tacka BigAir för den, när den kom till måste ni moderatorer ha märkt att skitsnacket i resten av forumet faktiskt minskat? get it?</p><p></p><p>med en tråd man får göra som man vill i slipper man allt annat härjande i resten av trådarna.</p><p>hoppad du fattar vad jag menar..</p><p></p><p>sen är de väl ingen som klagat på er moderatorer? kan inte komma på en gång då folk faktiskt blivit arga på er.. om man ger folk en vettig anledning till varför man låser en tråd är de klart man inte ska behöva ta skit från dom?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jeppenator, post: 324148, member: 53337"] OLA! som svar på dina frågor runt OT tråden kan jag som inbiten freeride sittare uttala mig såhär: Det var den tråden som stod närmast folk.. de var den platsen som man kunde skriva precis vad som helst, där man fick prata om allt.. inga regler om att hålla sig till ämnet.. Jibbarnas "Fristad" klart som fan man blir upprörd om man tar bort det? Tycker hela ideen med OT tråden är underbar och passar på att tacka BigAir för den, när den kom till måste ni moderatorer ha märkt att skitsnacket i resten av forumet faktiskt minskat? get it? med en tråd man får göra som man vill i slipper man allt annat härjande i resten av trådarna. hoppad du fattar vad jag menar.. sen är de väl ingen som klagat på er moderatorer? kan inte komma på en gång då folk faktiskt blivit arga på er.. om man ger folk en vettig anledning till varför man låser en tråd är de klart man inte ska behöva ta skit från dom? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Freeride.se
Freerides kvalité
Tillbaka
Topp