Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Freeride.se
Freerides kvalité
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="chrtur" data-source="post: 324188" data-attributes="member: 45343"><p>Jörgen (Erics pappa),</p><p></p><p>Att filtrera bort saker man inte är intresserad är som sagt ypperligt. Men förklara för mig varför jag skulle ta mig i kragen i försök till att vara seriös för sakerna jag är intresserad av, samtidigt som delar jag filtrerar bort innehåller material om hur man bäst hoppar på en lite kille/tjej eller spyr galla på en pistör som försöker göra sitt arbete? För mig rimmar inte detta sambandet ihop på något sätt! Allt man skriver på Fr.se förknippas ju med varandra? Eller hur?</p><p></p><p>Angående reklam då? Som gammal Luleåstudent så har jag väldigt svårt att se varför universitetet skulle lägg upp annonser här, eftersom saker som jag nämde ovan, absolut inte följer deras policy. </p><p></p><p>Att Fr.se utvecklas har jag full förståelse för men tycker det är så synd hur utvecklingen går. Inte själva innehållet utan stilen, kvaliten, etc på alla inlägg. Jag sitter även på ett italiensk forum som behandlar skidåkning och alpina aktiviteter. Det jag tycker är så intressant är att alla hjälper varandra på ett bra sätt. Det finns även bergsguider (samt väldigt stor expertis) bakom användarna som kommer med tips och inspiration för användarna.</p><p></p><p>- Christian</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="chrtur, post: 324188, member: 45343"] Jörgen (Erics pappa), Att filtrera bort saker man inte är intresserad är som sagt ypperligt. Men förklara för mig varför jag skulle ta mig i kragen i försök till att vara seriös för sakerna jag är intresserad av, samtidigt som delar jag filtrerar bort innehåller material om hur man bäst hoppar på en lite kille/tjej eller spyr galla på en pistör som försöker göra sitt arbete? För mig rimmar inte detta sambandet ihop på något sätt! Allt man skriver på Fr.se förknippas ju med varandra? Eller hur? Angående reklam då? Som gammal Luleåstudent så har jag väldigt svårt att se varför universitetet skulle lägg upp annonser här, eftersom saker som jag nämde ovan, absolut inte följer deras policy. Att Fr.se utvecklas har jag full förståelse för men tycker det är så synd hur utvecklingen går. Inte själva innehållet utan stilen, kvaliten, etc på alla inlägg. Jag sitter även på ett italiensk forum som behandlar skidåkning och alpina aktiviteter. Det jag tycker är så intressant är att alla hjälper varandra på ett bra sätt. Det finns även bergsguider (samt väldigt stor expertis) bakom användarna som kommer med tips och inspiration för användarna. - Christian [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Freeride.se
Freerides kvalité
Tillbaka
Topp