Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Freeride.se
Freerides kvalité
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mattias_Fredriksson" data-source="post: 324304" data-attributes="member: 14820"><p>Till att börja med: allt Hasse skrivit stämmer helt och hållet. Som alltid. </p><p></p><p>Men, mina vänner, att freeride.se utvecklats i en viss riktning tyder väl på att medlemmarna (som är aktiva) förändrats genom åren. Det är väl inte så konstigt. Visst, ibland är nivån låg på trådar och kommentarer, men skit samma. Ska man då börja cencurera bilder också eller? Jag som fotograf kan tycka att nivån på bilder som läggs upp är väl låg ibland, men inte klagar jag för det. Det här är en community för ALLA. Dom som vill får vara med och passar det inte är det ju bara att logga ut och göra något annat. Det roliga är ju att människor engagerar sig och frågar, tycker, svarar, delar med sig och överhuvudtaget är intresserade. Det är väl vad allt kommer ner till i slutänden? </p><p></p><p>Puss och kram från Sveriges medelpunkt Åre,</p><p></p><p></p><p></p><p>Mattias</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mattias_Fredriksson, post: 324304, member: 14820"] Till att börja med: allt Hasse skrivit stämmer helt och hållet. Som alltid. Men, mina vänner, att freeride.se utvecklats i en viss riktning tyder väl på att medlemmarna (som är aktiva) förändrats genom åren. Det är väl inte så konstigt. Visst, ibland är nivån låg på trådar och kommentarer, men skit samma. Ska man då börja cencurera bilder också eller? Jag som fotograf kan tycka att nivån på bilder som läggs upp är väl låg ibland, men inte klagar jag för det. Det här är en community för ALLA. Dom som vill får vara med och passar det inte är det ju bara att logga ut och göra något annat. Det roliga är ju att människor engagerar sig och frågar, tycker, svarar, delar med sig och överhuvudtaget är intresserade. Det är väl vad allt kommer ner till i slutänden? Puss och kram från Sveriges medelpunkt Åre, Mattias [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Freeride.se
Freerides kvalité
Tillbaka
Topp